کد خبر 768307
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کی روش

یک رسانه کره‌ای لغو تمرین تیم ملی ایران را در ادامه جنگ روانی سرمربی تیم ملی کشورمان دانست.

به گزارش مشرق، رسانه‌های کره‌ای نوشته‌اند تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی ایران در حالی که قرار بود از ساعت 18 به وقت سئول آغاز شود، اما به صورت ناگهانی ساعت 16 و دو ساعت مانده به شروع تمرین اعلام شد که لغو شده و ملی‌پوشان ایرانی در هتل تمرین خود را انجام می‌دهند.

یکی از رسانه‌های کره‌ای نوشته که تیم ملی ایران با بازیکنان داخلی خود روز 26 آگوست (شنبه) وارد کره جنوبی شد. اولین جلسه تمرینی ایران هم 27 آگوست در ورزشگاه مسابقات آسیایی اینچئون برگزار شد و روز 28 آگوست ایرانی‌ها در ورزشگاه شهر پاژو تمرین کردند. این اتفاق در حالی افتاد که کی‌روش در خصوص ورزشگاه اینچئون به خبرنگاران گفت: «این بهترین امکاناتی نیست که کره جنوبی به ما داده است». او همچنین در تمرین روز گذشته ورزشگاه پاژو نیز گفت: «این زمین هم کامل نیست».

این رسانه کره‌ای نوشته که کی‌روش از زمین تمرین ورزشگاه اینچئون و پاژو تصاویری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و به نظر می‌رسد پیش از شروع بازی به جنگ با کره رفته است و جنگ روانی او ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، دیدار ایران و کره جنوبی در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، پنجشنبه از ساعت 16:30 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس