کد خبر 768195
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
سازمان لیگ

اسپانسر پیشین سازمان لیگ نسبت به شکایت این سازمان و حکم توقیف اموالش اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش مشرق، هفته گذشته بود که به دنبال شکایت سازمان لیگ، شرکت ایران نوین کیش اسپانسر پیشین این سازمان را به توقیف اموال محکوم شد.  آن طور که در حکم دادگاه آمده بود، اسپانسر پیشین سازمان لیگ به پرداخت 300 میلیارد ریال به سازمان لیگ و 15 میلیارد ریال بابت هزینه اجرایی در حق صندوق دولت محکوم شده است.

این شرکت در واکنش به خبر شکایت سازمان لیگ و توقیف اموال این شرکت، جوابیه‌ای را در اختیار ما قرار داده است که آن را در زیر می‌خوانید:

«هستیم بر آن عهد که بستیم/ برای پرداخت مطالبات فوتبال تابع قوانین ایران هستیم
شرکت پرسابقه ایران نوین با نزدیک به سه دهه کار معتبر در عرصه تبلیغات داخلی و بین المللی و یکی از بزرگترین طرف‌های قرارداد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شهرداری‌های سراسر کشور، آمادگی خود را برای تسویه مطالبات سازمان لیگ از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود.

این شرکت در قرارداد دو ساله خود با سازمان لیگ به کلیه تعهداتش برای سال اول عمل کرده که اسناد و مدارک تسویه حساب آن نیز موجود است. ضمن اینکه برای سال دوم پس از پرداخت بخشی از مطالبات، چندین مرتبه با اسناد نقدی به سازمان لیگ مراجعه و برای مابقی نیز املاکی که از سوی صاحبان آگهی که بابت هزینه حضورشان در تبلیغات محیطی فوتبال ایران ارائه شده و از سوی کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری شده بود را به مسئولان سازمان لیگ ارائه کرد، اما از سوی آنها پذیرفته نشد.

با وجود بارها اعلام آمادگی ایران نوین برای تسویه حساب، سازمان لیگ ضمن نپذیرفتن پیشنهادات این شرکت تاکید و اصرار به طی شدن مراحل و روال قانونی پرونده در مراجع ذی‌صلاح داشت. به همین جهت این شرکت مکاتبات خود با سازمان لیگ به همراه مستندات املاک و تعهدات پرداخت مابقی بدهی به صورت نقدی را تقدیم شعبه 87 دادگاه صدر کرد.

شرکت ایران نوین تاکید می‌کند برای پرداخت مطالبات سازمان لیگ خود را تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌داند چنانکه تاکنون نیز در  قراردادهای قانونی به مراتب بزرگتر با سازمان‌های دولتی و خصوصی به تعهدات خود به طور تمام و کمال عمل نموده و همین موضوع باعث ماندگاری این شرکت در طی 28 سال فعالیت مستمر شده است. همچنان ایمان داریم که با رسیدگی مراجع ذی صلاح از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس