کد خبر 767823
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
نکونام

مالک تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: از تماشاگران بابل و قائمشهر می‌خواهم با توجه به اینکه فاصله‌ای نزدیک به هم داریم و رابطه خوبی این دو شهر با هم دارند، فقط تیم‌های خودشان را تشویق کنند و حاشیه‌ای

به گزارش مشرق، قاسم حسن‌زاده مالک تیم فوتبال خونه به خونه بابل درخصوص پیروزی 4 بر صفر خونه‌ به خونه مقابل صبای قم اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود، توانستیم تیم صبای قم را 4 بر صفر شکست دهیم. از کادر فنی و بازیکنان راضی هستم با حضور نکونام تیم جان دوباره‌ای گرفته است، من فکر می‌کنم نکونام می‌تواند مثل زیدان دیگری باشد، چون در زمانی که بازی می‌کرد بازیکن با استعدادی بود و هم فکر می‌کنم در حال حاضر در مربیگری استعداد خوبی دارد و می تواند مربی خوبی شود و افتخارات خوبی را کسب کند. من فکر می‌کنم نکونام زیدان دیگری خواهد شد.

وی در ادامه درخصوص بازی مقابل نساجی و دربی مازندران اظهار داشت: به هر حال بازی سختی خواهد بود،‌تیم نساجی تیم بسیار خوبی است، ما برای برد وارد زمین می‌شویم،‌امیدواریم که3 امتیاز کامل را به دست بیاوریم. 

مالک خونه به خونه در ادامه اظهار داشت: برای شکست دادن نساجی پاداشی در نظر گرفته‌ایم.قبل از رویارویی با نساجی با جواد نکونام در مورد میزان پاداش برای بازیکنان تیم مشورت می کنیم، چون می خواهیم با روحیه بالایی به مصاف دربی مازندران برویم.

وی تاکید کرد: از تماشاگران بابل و قائمشهر می‌خواهم با توجه به اینکه فاصله نزدیک به هم داریم و رابطه خوبی این دو شهر با هم دارند، فقط تیم‌های خودشان را تشویق کنند و حاشیه‌ای درست نکنند. به هر حال هستند افرادی که به عنوان تماشاگر نما در ورزشگاه حضور دارند و ممکن است جو را خراب کنند. از آنها خواهش می‌کنم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا حاشیه‌ای بوجود نیاید چرا که این اتفاق‌ها در شان فوتبال مازندران نیست و نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس