اقتصاد

با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان، آینده پژوهی و الگوهای کسب و کار در صنعت پخش بررسی می شود.

به گزارش مشرق، چهارمین کنفرانس صنعت پخش با حضور وزرای صنعت و بهداشت و درمان در روزهای پنجم و ششم شهریورماه برگزار می شود. محورهای اصلی چهارمین کنفرانس صنعت پخش به آینده پژوهی و الگوهای نوین کسب و کار در صنعت پخش اختصاص دارد.

همچنین سایر محورها عبارتند از: مدیریت سرمایه های انسانی، مدیریت فرایندهای مالی و اقتصادی، مدیریت سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات، مدیریت تامین و لجستیک و مدیریت فروش و بازاریابی، از جمله محورهای مورد بحث در این کنفرانس خواهند بود.

 با در نظر گرفتن نقش صنعت پخش کشور به عنوان یکی از ارکان توزیع سازمان یافته در اقتصاد کشور، کنفرانس امسال با توجه به برنامه ریزی ها و محورهای منتخب از اهمیت بالایی برخوردار است.در چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران، کانون ایران نوین، گروه صنعتی ماموت و شرکت همکاران سیستم حامیان اصلی کنفرانس هستند.

انجمن شرکت های صنعت پخش ایران به همراه جمعی متشکل از شرکت های صنعت پخش به موجب ماده ۱۳۱ قانون جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۸ در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمای وزارت کار ومتعاقب آن در سال ۱۳۸۰ در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به منظور حفظ حقوق و منافع قانونی و بهبود وضعیت اقتصادی کارفرمایان شرکت های پخش که خود متضمن حفظ منافع جامعه می باشد، به ثبت رسیده است. از اهداف تشکیل این انجمن می توان به حفظ و حمایت و توسعه صنف و صنعت پخش در سراسر کشور و ارتقاء جایگاه صنعت پخش، به اجرا رساندن مدل های اصولی باتوجه به تکنولوژی و تحولات مدیریتی روز دنیا اشاره کرد. 

کانون ایران نوین به عنوان یکی از حامیان چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران در برگزاری این کنفرانس نقش به سزایی داشته و در راستای سیاست های حمایتی خود به پشتوانه بیش از ۲۸ سال تجربه و کارنامه درخشان از پروژه های متعدد در حوزه مشاوره و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات و برندینگ در صدد است تا با همراهی انجمن صنعت پخش ایران، بتواند در مسیر رشد و اعتلای صنعت کشور گام های موثر بردارد.

در سال های گذشته شاهد انجام پروژه های متعدد با کیفیت بالا و همکاری موثر این مجموعه با سازمان های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان زیباسازی شهرداری های کل کشور و سایر ارگان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی بوده ایم. همچنین به گفته مدیران صنایع مختلف کشور کانون ایران نوین به عنوان بازوی فکری و اجرایی می تواند در خدمت بنگاه های اقتصادی قرار گیرد.
چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران به همت انجمن صنعت پخش ایران برگزار می گردد. همچنین باتوجه به ملی شدن انجمن صنعت پخش کشور در این رویداد مهم، رونمایی از این مهم به انجام می رسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس