کد خبر 767423
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
جاده چالوس

ساخت وساز غیرمجاز در جاده چالوس در روستای ولایت رود به دستور دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان البرز تخریب شد.

به گزارش مشرق، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز  در تشریح تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در جاده چالوس گفت: صبح امروز با حضور ماموران نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی و دادیار دادسرای کرج تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی باغی و زراعی در حریم و بستر رودخانه تخریب شد.



حاجی رضا شاکرمی با بیان اینکه دستگاه قضا با جدیت پیگیر ساخت‌وسازهای غیرمجاز این محدوده است و با متخلفان برخورد می‌کند، اظهارداشت: به دلیل بی توجهی صاحبان ملک به اخطاریه‌های مکرر و ادامه تخلف ساخت و ساز در حریم رودخانه با حکم قضایی این اراضی رفع تصرف شد.



دادستان کرج مقابله با ادامه روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه کرج به تنهایی کار دستگاه قضا نیست و سایر دستگاه‌ها نیز باید وارد عمل شوند، گفت: حجم این تصرف‌ها زیاد است و از بستر رودخانه بیلقان تا ولایت رود ادامه دارد.



وی گفت: تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای ولایت رود ادامه خواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    4 1
    سالهاستدر جاده چالوس رفت و امد میکنم. یعنی بیش از سی سال. جالبه جاهایی که زمین های عمومی بوده شده دکه بعد بتدریج رستوران. یکی از این جاها قبل تونل اصلی است. دو تا دکه آش فروشی بود و ملک شخصی کسی نبود. حالا بیایید ببینید چه رستوران هایی دایر شده؟ کی مجوز داده؟ کی تصاحب کرده؟
    • ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
      0 0
      املاک نجومی شهرداری تهران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس