سرلشکر موسوی

فرمانده ارتش با بیان اینکه هم‌افزایی بصیرتی در دستورکار ارتش بوده و هست، گفت: در یک برنامه پنج ساله نیز دغدغه معیشت را در ارتش برطرف می‌کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتقای توان دفاعی و رزمی حد و مرزی ندارد و ما در این خصوص نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.


سرلشکر موسوی با اشاره به تفاوت‌های ماموریتی میان ارتش و سپاه پاسداران تصریح کرد: بخش اعظمی از ماموریت‌ها یعنی چیزی حدود 80 درصد ماموریت‌های ما مجزا و با هم هیچ تداخلی ندارد. سیاست ما در آن 20 درصد ماموریت مشابه هم‌افزایی بوده و در آن 80 درصد نیز سیاست ما پشتیبانی و حمایت از سپاه پاسداران است.

وی گفت: ارتش هرگز اجازه نمی‌دهد، دسیسه ها و توطئه‌ها برای سست کردن اتحاد ارتش و سپاه به نتیجه برسد. این سیاست و موضع رسمی ماست و در تمامی سطوح ارتش آنرا جاری و ساری خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی در ادامه گفت: ارتش هرکاری که بتواند در حمایت از ناجا انجام خواهد داد تا این نیرو هر روز مقتدرتر و موفق تر از گذشته باشد.

وی در خصوص تعامل و ارتباط با وزارت دفاع هم بیان داشت: به‌گونه‌ای تعاملات خود را با این وزارتخانه اجرایی خواهیم کرد که این وزارتخانه بتواند به بهترین شکل از ارتش و سایر نیروهای مسلح پشتیبانی کند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به حکم فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: حکم ایشان حاوی نکاتی مهم، مدبرانه و ادیبانه است؛ ارتقاء توان دفاعی و آمادگی دفاعی، تعالی معنوی و بصیرتی، تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در این حکم مورد اشاره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اینکه معیشت در بین محورهای اصلی به آن اشاره شده و هم ردیف ارتقاء توان دفاعی و تعالی بصیرتی قرار گرفته و ذهن فرمانده معظم کل قوا را نگران کرده، دارای سابقه‌ای است که در این فرصت کوتاه مجال پرداختن به آن نیست، اما من به یاری خدا و با کمک و یاری شما عزیزان در یک برنامه پنج ساله دغدغه معیشت در ارتش و ذهن مبارک آقا را برطرف خواهم کرد.
منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    7 0
    مبارک باشد انشاالله
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    4 0
    انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس