شهر تلعفر.jpg

تاکنون ۵۰ درصد شهر از اشغال تروریست های داعش خارج شده است. درگیری برای آزادی محله الوحده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی در پنجمین روز عملیات پاکسازی شهر تعلفر در شمال غرب استان نینوا موفق شدند با حملات گسترده و پس از درگیری های سنگین، تروریست های داعش را در محله های مختلف عقب برانند و ضربات سختی را به آنان وارد کنند.

یک منبع میدانی در شهر نلعفر در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای پلیس فدرال و تیپ حضرت عباس (ع) در شرق شهر توانستند محله های « النور و الجزیره» را به طور کامل آزاد کنند. وی با بیان این که نیروها در تلاش هستند مواضع خود را در این محله ها تثبیت کنند، افزود: در جنوب شرق شهر هم محله « الخضراء» از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. این منبع میدانی از کشته و زخمی شدن 50 تروریست در جریان درگیری ها برای پاکسازی این محله خبر داد و گفت:  محله شهرک صنعتی هم از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد.

وی از ورود نیروهای عراقی به داخل محله الوحده هم خبر داد و گفت: بخش های وسیعی از این محله هم از وجود تروریست ها پاکسازی شده است. به گزارش مشرق، نیروهای عراقی همچنین توانستند پس از درگیری های سنگین محله « السرای» را هم به کنترل خود درآورند تا مجموع مساحت آزاد شده شهر تعلفر به 50 درصد افزایش یاید. خبرها حاکیست، تروریست های داعش با آتش زدن منازل مسکونی  درصدد هستند مانع از پیشروی های نیروهای عراقی شوند و به محله الربیع متواری شد ه اند.

به گزارش مشرق، با پاکسازی کامل این محله، نیروهای عراقی به مرکز شهر تعلفر خواهند رسید؛ در حال حاضر نیروها با محله الربیع حدود 200 متر فاصله دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    3 1
    داعشی های ترکمن خیلی زود تسلیم میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس