شهر تلعفر.jpg

در محور جنوب غرب و غرب تلعفر نیروهای عراقی موفق شدند پس از آزادسازی الکفاح شمالی، محله الکفاح جنوبی را به طور کامل پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از عملیات پاکسازی شهر تعلفر در شمال غرب استان نینوا حاکیست، نیروهای تیپ ۹ زرهی ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی حضرت عباس (ع)، امام علی (ع) و تیپ حضرت علی اکبر توانستند پس از حملات گسترده، عناصر تروریستی داعش را از برخی مناطق جنوبی و شرقی شهر عقب برانند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای عراقی پس از درگیری های سنگین وارد محله المنتظر شدند و ۳۰ درصد این محله را به کنترل خود در آوردند. درگیری ها برای پاکسازی کامل محله های « الجزیره، النور و شهرک  صنعتی شمالی»  در محور های شرق و جنوب شهر تلعفر ادامه دارد.

در محور جنوب غرب و غرب تلعفر هم نیروهای عراقی موفق شدند پس از آزادسازی الکفاح شمالی، محله الکفاح جنوبی را به طور کامل پاکسازی کنند؛ مزارع جنوب شرق این محله هم از اشغال تروریست های داعش خارج شده است.

از سویی دیگر نیروهای سپاه بدر عراق هم توانستند پس از درگیری های نفس گیر مرکز تحقیقات و پژوهش کشاورزی شهر تلعفر را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

در ذیل فیلم اختصاصی مشرق را از عملیات آزادسازی این مرکز مشاهده می کنید:

از محور شرقی حومه شهر تلعفر هم خبر می رسد مواضع نیروهای عراقی در شرق روستای العاشق و پل کاسیک به طور کامل تثبیت شده است.

به گزارش مشرق،نیروهای یگان  مهندسی در حال پاکسازی محله ها و روستاهای آزاد شده از بمب ها و مین های کار گذاشته شده هستند.

نیروی عراقی در حال پاکسازی و خنثی سازی تله های انفجاری و مین ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    1 2
    پس از درگیری های نفس گیر مرکز تحقیقات و پژوهش کشاورزی شهر تلعفر را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 2
    در جنوب غرب و غرب تلعفر نیروهای عراقی موفق شدند
  • کاظم غفاری ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 1
    این تسلط و پیش بینی به موقع واقعاً از رموز استراتژی دقیق جنگی است که چقدر خوب است دیگر رزمندگان جهان اسلام هم از عراقی ها بیاموزند... البته عراقی ها رمز اتحاد و همدلی را هم دارند و حتی بیش از پیش آن را تقویت کرده اند.
  • حسین2 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 2
    ان شاالله همان طور که در پیروزی موصل نقش مرجعیت و رهبری بسیار پررنگ بود در عمیات بازسازی و آزادسازی سرزمین های دیگر و جلوگیری از هرگونه غافل گیری هم از این نقش بسزا استفاده کنند.
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    0 0
    جالب مرکز کشاوری برق توش روشن بود مهتابیها روشن بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس