قدرت الله علیخانی

علیخانی با انتقاد از کار تشکیلاتی فراکسیون امید خاطر نشان کرد : متاسفانه کار تشکیلاتی در فراکسیون امید ضعیف است.

به گزارش مشرق، قدرت الله علیخانی فعال سیاسی اصلاح طلب گفتگویی با سایت اصلاح طلب جمهوریت انجام داده که بخشی از آن در زیر می آید:

قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره ارزیابی از وضعیت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس گفت : بخش زیادی از مردمی که به دکتر روحانی رای دادند انتظارات و آرزوهایی داشتند که تغییر و تحول در کابینه جزء مهمی از این انتظارات بود،  واقعیت این است که بخشی از مردم انتظارات بیش از این داشتند به خصوص در ارتباط با وعده ای که دکتر روحانی درباره استفاده از زنان در سطح وزیر داده بود که محقق نشد.

علیخانی با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دوازدهم گفت : فراکسیون امید می دانست که فضا علیه بیطرف است، و باید اقدام مناسب و جدی انجام می‌داد.


علیخانی با انتقاد از کار تشکیلاتی فراکسیون امید خاطر نشان کرد : متاسفانه کار تشکیلاتی در فراکسیون امید ضعیف است و بدتر از آن این که این ذهنیت شکل گرفته که فراکسیون حساسیتی نسبت به فردی مثل بی طرف که هم خط خودشان نیز هست ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد : فراکسیون امید از بیطرف شناخت داشت و باید مخالفان دیگر را قانع و دیگران را توجیه می کرد .



نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است برخی  از اعضای فراکسیون از حرف های من برنجند افزود: هدف از این نقدها این است که دقت شود تا بعدها فراکسیون با این روند کار، آسیب نبیند.



علیخانی تصریح کرد : با بسیاری از اعضای فراکسیون امید ارتباط دارم و آن ها خود نیز از عملکرد برخی از هیات رییسه فراکسیون امید راضی نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    0 0
    باز هم جنگ زرگری!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس