کد خبر 765623
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
آرم سپاه

قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ضمن رد هرگونه برنامه عملیاتی خارج از مرزهای ایران اعلام کرد: ما هیچ برنامه عملیاتی در خارج از مرزهای ایران برنامه‌ریزی نکرده ایم.

به گزارش مشرق، در پی برخی اخبار منتشره مبنی بر اقدام عملیات مشترک جمهوری اسلامی ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ضمن رد هرگونه برنامه عملیاتی خارج از مرزهای ایران اعلام کرد: ما هیچ برنامه عملیاتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی نکرده ایم، ولی همچون گذشته با هر گروه، تیم یا فردی که قصد نفوذ به خاک ایران را برای اقدامات ضد امنیتی و یا تروریستی داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نزسا همچنین تاکید کرده است: علیرغم آن که جمهوری اسلامی ایران برنامه ای برای انجام اقدامات عملیاتی گسترده در خارج از مرزهای خود ندارد، اما چنانچه هر یک از گروهک‌های تروریستی که از سالهای پیش تاکنون در اردوگاه های خود در شمال  عراق خزیده بودند و طی سال گذشته و امسال با حمایتها و پشتیبانی‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد ناامنی در خاک کشورمان بودند (که البته بارها و بارها ضربات مهلک و نابود کننده ای را  متحمل شده اند و به خواست خداوند هیچگونه حرکتی را نتوانستند انجام دهند)، قصد انجام کوچکترین حرکتی برای ایجاد ناامنی در مرزهای ما را داشته باشند، با پاسخ شدید و کوبنده ما روبرو شده، عقبه های آنها در هر نقطه‌ای باشد مورد هدف قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    8 24
    مرگ بر پ ک ک و پژاک و دوستداران و مزدوران آنها
    • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      14 2
      مرگ بر عصبانی های همیشگی.خخخ
    • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      5 1
      مطمئنم الان در حال گاز گرفتن زمین هستی
    • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      3 0
      لعنت بر پان‌ترکهای مزدور صهیون
  • ایرانی اذری ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    53 5
    افرین افرین ما با استقلال اقلیم مخالفیم وتجزیه عراق ...ما را با پ ک ک که بدلیل جنایات تاریخی پانترکهای عثمانی از ترکیه نفرت دارند کاری نیست ... پژاک هم به اندازه کافی کوچک ومهار شده است.....پانترکها خیلی علاقه داشتند ایران را هم درخودخواهی هایشان در گیر. کنند.....تو این چند روز خیلی هاکه ترکیه را وطن اولشان میدانستند. ذوق مرگ شده بودند از سرداران رشید سپاه پاسداران ومقامات باهوش وطنم ایران همین انتظار میرفت این دسیسه پانترکیستی عثمانی رو متوجه بشوند ...... پ ک ک هیچگاه با ایران مستقیما ودر حد واندازه ترکیه در گیر نبوده.......و تاوان جنایتهای نژاد پرستانه را ترکها باید مستقلا بدهند ...ما ایرانیان با اقلیتهایمان همیشه با مدارا رفتار کرده ایم وهیچ نسل کشی سیستماتیکی در کارنامه مان نداریم که وحشت کنیم...وهمانند ترکیه دنبال رفیق هم باشیم... فقط دوسال قبل هم این بوزگوردیهای عثمانی دنبال رفیق برای (دخالت امریکا و ناتو)درسوریه بر علیه علویان. وشیعیان ومتحدان ایران بودند مصرا......یادتون که نرفته.....
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    3 53
    ایران با پ ک ک درگیر نبوده چون پ ک ک حوزه فعالیتش ترکیه است.ایران با شاخه ایرانی این گروه،پژاک،درگیره.کلا همشون تروریست و مخل امنیت خاورمیانه هستن.
    • ایرانی اذری ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
      7 0
      خب خودت میگی حوزه فعالیتش ترکیه است ..حوزه فعالیتش ایران که نیست برای خودمون دشمن بتراشیم بوزگوردی ترکیه پرست!!!....پژاک غلط زیادی کرد دمار از روزگارش دراوردیم ...ما چرا برای وحشیهای پانترک عثمانی ضد ایرانی باید هزینه بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    51 0
    آره والا ما رو چه به مشکلات داخلی ترکیه
    • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      0 16
      حتما پژاک دمچه پ ک ک با تایوان میجنگه ما فکر میکردیم اینهمه شهید ایرانی بودند
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    3 0
    گفتم که ترکیه رو به اضمحلال و نابودی میره و دلیلی نداره ایران خودش را به خاطر اردوغان درگیر کنه
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    16 0
    آفرین به سپاه مشکل اصلی ما نوکران اسرائیل در منطقه است مثل بارزانی و علیوف
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    1 0
    ایران باید قبل از آن که پ ک ک به مرزهای ایران بیاد جنگ رو شروع کنه عین داعش که قبل از رسیدن به مرزهایمان حسابشان پاک شد
  • سرهنگ پاسدار ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    29 0
    (خداوکیلی نامردی مشرق اگه تایید نکنی) بعد از سال 90 درگیری های شدیدی بین قرارگاه حمزه سیدالشهدا و پژاک گزارش نشده.و آتش بس نسبی برقرار بوده است.تنها تیم های پ ک ک از نزدیکی مرز عبور میکنند که متاسفانه فرماندهان پایگاه های مرزی برای خودشیرینی درگیر میشن و تلفات از دو طرف گزارش میشه.پژاک فعلن تهدیدی محسوب نمیشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس