علی شیرازی

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حمایت از مظلوم مرز نمی‌شناسد، گفت: ضربه سختی به دشمنان بیداری اسلامی وارد می‌کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی شیرازی در سخنرانی پیش از خطبه نماز‌جمعه زنجان اظهار داشت: در سال 58 امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه ‌رمضان را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند که در آن روز شاید عده‌ای تصور نمی‌کردند این یک انقلاب جدید در جهان است و در آینده سبب سقوط رژیم غاصب صهیونیست می‌شود.

وی روز قدس را حاوی پیامی عظیم برای دنیا خواند و گفت: هر کجا طاغوت و استکبار جهانی بخواهند علیه مظلوم حرکت کنند، ملت مسلمان ایران با همه توان در مقابل ظالم برای دفاع از مظلوم حرکت خواهند کرد و این قیام یک تغییر و تحول در دنیا ایجاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان به بهانه‌های گوناگون تلاش کردند تا در بین جامعه اسلامی تفرقه بیندازند، ابراز کرد: دشمنان در زمان‌ها و مکان‌های مختلف حرکت‌هایی را علیه جامعه اسلامی شکل دادند اما حرکت‌ها نتوانست به سرانجام برسد.

شیرازی گرامی‌داشتن روز قدس توسط مذاهب مختلف در سراسر جهان را به‌معنی انسجام آزادی‌خواهان جهان و امت اسلام عنوان کرد و افزود: طاغوت‌های مرتبط با استبداد در آینده چاره‌ای جز تسلیم در برابر خواست ملت‌ها ندارند و اگر در کنار ملت‌ها قرار نگیرند، قدرت آن‌ها ماندگار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بیداری امت اسلامی با تغییر و تحولات ظاهری و جابه‌جایی‌ آسیب نمی‌بیند، ابراز کرد: امروز ملت‌های جهان بیدار شدند و ظلم و حق را درک می‌کنند که این نتیجه حرکت در روز جهانی قدس است و امروز شاهد حضور گسترده ملت‌های جدید در این صحنه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه پرچم حمایت از مظلوم مرز نمی‌شناسد، تصریح کرد: امروز بسیاری از مردم مسلمان در کشورهای مختلف مانند سوریه و عراق از آرمان‌های اسلام در جبهه مقاومت دفاع می‌کنند.

شیرازی با اشاره به حملات تروریستی داعش که تصور کردند پس از انتخابات می‌توانند در بین ملت ایران اختلاف ایجاد و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، تأکید کرد: امروز به دشمنان اعلام می‌کنیم که اگر با سست‌کردن اراده امت اسلامی بخواهند به بیداری اسلامی ضربه بزنند و کشور را ناامن کنند، ضربه‌ای سخت به آنان وارد می‌کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس