کد خبر 765490
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
رئال مادرید

رئال مادرید با توجه به یک آمار می‌تواند قهرمان لالیگا در این فصل شود.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس نوشت: یک عامل مهم برای این که رئال مادرید رویای فتح شش‌گانه را داشته باشد، این است که سفید پوشان با شروع خوب در لالیگا با یک آمار امیدوار کننده روبه‌رو شده‌اند. آخرین بار که این تیم پس از پایان هفته‌ نخست صدرنشین شد به قهرمانی‌شان در لالیگا ختم شد. این اتفاق در فصل ۱۲ – ۲۰۱۱ رخ داد که این تیم توانست ۱۰۰ امتیاز در این بازی‌ها  کسب کند.

پس از این تاریخ، سفیدپوشان هرگز نتوانستند هفته‌ نخست را با صدرنشینی به پایان برسانند. بعد از چند سال بالاخره در شروع فصل ۱۸ – ۲۰۱۷ این اتفاق رخ داد. مادرید، زیدان الدین زیدان فصل را به نحوی آغاز کرد که در ماه می در لاروسالِدا به پایان رسانده بود.

سفیدپوشان در ۲۸ آگوست ۲۰۱۱ با شش گل رئال ساراگوسا را در لارومارِدا شکست دادند. مادرید این رقابت‌ها را قدرتمند شروع کرد و جشنواره گل را به راه انداخت. کریستیانو رونالدو هت‌تریک کرد و مارسلو، ژابی آلونسو و کاکا دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

سفیدپوشان فصل تاریخی را سپری کردند. آنها با هدایت ژوزه مورینیو توانستند پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس عنوان قهرمانی را به دست آوردند. مادرید آمار فوق‌العاده‌ای را بر جای گذاشت؛ ۳۲ پیروزی و چهار تساوی کسب کرد و تنها دو بار مغلوب حریفانش شد. این تیم توانست سی و دومین قهرمانی‌اش را به دست آورد. اکنون موزه مادرید در انتظار سی و چهارمین قهرمانی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس