کد خبر 765176
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
اندروید

در دنیای اندرویدی اپلکیشن های زیادی وجود دارد که کاربران از آنها استفاده می کنند اما برخی از این برنامه های عجیب اندروید در سیستم عامل های دیگر وجود ندارد و برای کاربران بسیار جالب می باشد .

به گزارش مشرق، در دنیای اندرویدی اپلکیشن های زیادی وجود دارد که کاربران از آنها استفاده می کنند اما برخی از این برنامه های عجیب اندروید در سیستم عامل های دیگر وجود ندارد و برای کاربران بسیار جالب می باشد .در ادامه این مطلب به معرفی برخی از برنامه های عجیب اندروید پرداخته ایم.

Sky Map

این برنامه یکی از برنامه های جالب گوگل است که می تواند برای افرادی که دوست دارند از ستارگان بیشتر بدانند مفید باشد و در مورد ستارگان اطلاعاتی به آنها بدهد.

Muzei

این برنامه یک والپیپر متحرک می باشد که می تواند صفحه خانه شما را به یک موزه تبدیل نماید. در واقع روی صفحه نمایش شما آثار هنرمندان بزرگ را به نمایش در می آورد.

Google Keep

هر چیزی که در ذهنتان است در این برنامه ذخیره کنید . شما این امکان را دارید که آنها را با رنگ های مختلفی ثبت نمایید. جالب اینجاست که اگر صوتی به آن بدهید به راحتی می توانید آن را به متن تبدیل نمایید.

Cover

اگر در جستجو در بین برنامه ها مشکل دارید این برنامه را فراموش نکنید . Cover می تواند برنامه های را که بیشتر برای شما کاربرد دارند بر روی صفحه قفل آماده کند و در اختیارتان بگذارد .

نرم افزار X-Ray Scanner

با این اپلیکیشن شما می توانید اسمارت فون اندرویدی خودتان را به اشعه X تبدیل نمایید. به راحتی با این برنامه دوستان خود را چالش بکشانید. این برنامه صحت ندارد و فقط برای سرگرمی کاربران عزیز طراحی شده است.

(Ghost in Cam (Pro

شما با این اپلیکیشن می توانید از روح های سرگردان عکس بگیرید. مجددا تاکید می کنیم که این برنامه ها برای سرگرم کردن کاربران عزیز طراحی شده اند. در این اپلیکیشن تصاویر ، فیلم و فریم های ترسناکی قرار داده شده است که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس