سرلشکر باقری و اردوغان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس ستاد ارتش ترکیه برای تکمیل مذاکرات اخیر و جمع‌بندی مباحث به‌زودی به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی در خصوص سفر اخیرش به ترکیه و دیدار و گفتگو با مقامات سیاسی و نظامی این کشور، این سفر را موفق ارزیابی کرد و بویژه درباره دیدارش با حلوصی آکار رئیس ستاد ارتش ترکیه اظهار داشت: در بحث انسداد مرزها و بستن مسیر قاچاقچیان هم از جهت انسانی و هم به لحاظ مهندسی، ترکیه فعالیت‌هایی را آغاز کرده که ما از آن استقبال می‌کنیم و نسبت به اقدامات جمهوری اسلامی در این جهت از سال‌های پیش گزارشی ارائه شد که اقدامات ایران و ترکیه در مرزهای مشترک مکمل یکدیگر خواهد بود.

باقری در خصوص مقابله با تروریسم تصریح کرد: در مسئله مقابله با تروریسم در مرزهای مشترک و جلوگیری از عبور تروریست‌ها که بعضاً اتفاق می‌افتد که ناامنی‌هایی را ایجاد می‌کند توافقات بسیار خوبی صورت گرفته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ان‌شاءالله رئیس ستاد ارتش ترکیه برای تکمیل مذاکرات و جمع‌بندی مباحث به‌زودی به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهد کرد و در آن سفر مباحث، نهایی و کامل خواهد شد.

وی اظهار داشت: در سفر اینجانب به ترکیه در خصوص مباحث امنیت منطقه نیز صحبت‌های مفید و کاملی انجام شد؛ درباره سوریه و عراق نیز مباحث خوبی صورت گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس