مسعود شجاعی

مروری بر تجربیات و مطالعه مواضع برخی جریانات ضد انقلاب نشان می دهد نزدیک شدن به نخبگان به منظور تاثیرگذاری بر رفتار و نگرش آنها با هدف ایجاد حاشیه برای کشور همواره در دستور کار آنها بوده و هست.

به گزارش مشرق، تغییر رفتار بازیکن تیم ملی فوتبال که اخیرا حاشیه هایی را برای وی و تیم ملی ایجاد کرده است را می توان نتیجه حاصل از پروژه نفوذ دانست؛ پروژه ای که برخی سطح آن را به دستگیری چند نفر تقلیل داده و برخی نیز اصولا به آن اعتقادی نداشتند.

 
 مروری بر تجربیات گذشته و مطالعه مواضع و رویکرد برخی از جریانات ضد انقلاب به خصوص منافقین نشان می دهد نزدیک شدن به نخبگان سیاسی، علمی و اجتماعی به منظور تاثیرگذاری بر رفتار و نگرش آنها با هدف ایجاد حاشیه برای کشور همواره در دستور کار آنها بوده و هست؛ اعطاء پناهندگی، حمایت رسانه ای برای چهره سازی کاذب و تضعیف باورهای اعتقادی و ارزشی این افراد از جمله روشهای معمول آنها می باشد .
 
پوشش رسانه های غربی و شبکه های وابسته به جریانات ضد انقلاب که عموما با حمایت سرویس های اطلاعاتی فعالیت می کند از اقدامات و اظهارات بازیکن تیم ملی فوتبال در یکسال اخیر خود شاهد این ادعاست . حرکت و هدایت این افراد برای حضور در برخی نهادهای مدنی به ظاهر انسان دوستانه، طرح موضوعات جنجالی و عدم اتخاذ مواضع ضد اسرائیلی پس بازی مقابل تیم باشگاهی این رژیم را نیز می توان نتیجه نزدیک شدن جریانات ضد فرهنگی و گروههای ضد انقلاب به این بازیکن لژیونر دانست .  
 
در این میان حمایت چشم و گوش بسته و روشنفکرگرایانه و موج سواری برخی از بازیکنان سابق و حال فوتبال و تعدادی از هنرمندان جای تامل دارد و در خوش بینانه ترین حالت می توان انگیزه این افراد را جذب مخاطب و حفظ شهرت خود دانست. در این خصوص لازم به ذکر است در آینده نزدیک ابعاد مختلف دیگری از تغییر رفتار این بازیکن و نقش عناصر و جریانات ضد انقلاب در این امر ارائه می شود. 

منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مسلم IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    2 1
    صدها نفر مثل تو و برخی هنرپیشه‌های معلوم الحال عددی نیستید. شبکه جم را دیدی خواستند موج درست کنند. چی شد آخرش؟ سرافکنده شده و برگشتند. فوق فوقش میری با یه نماینده اروپا ملاقات می‌کنی چند تا اراجیف ضد ایرانی هم می‌گوید. دو سه روز رو آنتنی، روزهای بعد چکارت کنند.
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      1 1
      خدایی نویسنده این گزارش این یارو را نخبه می داند؟ واقعا بعضی لغات خیلی بیجا استفاده می شوند
  • سعید IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    1 1
    انقلاب شد تا مردم فقیر و برهنه بتوانند از منابع و درآمدهای کشور نفع ببرند ضدانقلاب کسانی هستند که در راستای اعتلای نظام و انقلاب تلاش نمی‌کنند.
  • بهمن IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    2 1
    متاسفانه این آدمهای عقده ای و بی ریشه در کشور ما در حال بزرگ شدن الکی هستند
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      1 1
      بی ریشه تویی که درکشور های عربی دنبال ریشه هستی
  • رحمت عیدی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    1 1
    اسرائیل و صهیونیسم جهانی دشمن درجه یک بشریت باهر رگ و ریشه و ملیت و مذهبی است بویژه مسلمانان و ویژه تر شیعیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس