کابینه دوازدهم

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: مدام از کوچک شدن دولت صحبت می‌کنیم، اما از پایان جنگ تحمیلی تاکنون شاهد بزرگ شدن سهم دولت در اقتصاد هستیم.

به گزارش مشرق، غلامحسین شافعی امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با آرزوی موفقیت برای نمایندگان مجلس در انتخاب وزرای کابینه دوازدهم گفت: ما در کشور با چندین پدیده متناقض روبرو هستیم و دایما از کوچک سدن دولت صحبت می‌کنیم، اما از پایان جنگ تحمیلی تاکنون شاهد بزرگ شدن سهم دولت در اقتصاد هستیم.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دایم از خصوصی سازی ، واگذاری نهادهای خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی سخن می گوییم اما ساهد پیدایش ساختار جدید در اقتصاد هستیم که با واگذاری نهادهای دولتی به گروه های خاص که شبه دولتی و خصولتی نامیده می‌شود، گرفتار شده‌ایم که متاسفانه این بخش جدید پاسخ گویی در قبال جامعه را مورد خدشه قرار داده و موجب مشکلات و ناهنجاری‌های دیگری در اقتصاد شده است.

وی افزو: دایما از دست یافتن به توسعه و ریشه کنی فقر سخن می گوییم، اما با گذشت زمان شاهد بدتر شدن پارامترهای مذکور هستیم که اوج ان را در سال های 84 تا 92 دیدیم و هنوز هم گرفتار ان هستیم.

شافعی اظهار داشت: بخش خصوصی وظیفه خود می‌داند که با صدای رسا این واقعیت های تلخ جامعه را بیان کند و خود را در مقابل این مسایل مسئول می‌داند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    0 0
    بخش خصوصی درآمدها و مالیات های خود را توضیح دهد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس