کد خبر 764413
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
1.PNG

پسربچه 15 ماهه اهل روستای ایزدآباد سیرجان که به خاطر شکنجه‌های وحشیانه با دست شکسته، بدن سوخته و بریدگی عمیقی در دست چپش به بیمارستان کرمان انتقال یافته بود عمل اول را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، قربانی کودک آزاری، پنجشنبه شب نیمه جان به بیمارستان سیرجان انتقال یافت و پزشکان با معاینه زخم عمیق دست چپ او و شکستگی استخوان بازوی راستش، برای انجام عمل جراحی تخصصی مقدمات انتقال او به بیمارستان کرمان را فراهم کردند.

دکتر اسدبیگی، رئیس اورژانس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق اعلام اورژانس، ساعت 2 نیمه شب پنجشنبه پسر پانزده ماهه توسط مادرش به بیمارستان سیرجان آورده شد و پزشکان پس از معاینات اولیه اعلام کردند که دست چپ کودک به خاطر شدت جراحت ناشی از پارگی با چاقو باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. در دست راست کودک شیرخواره هم علائمی از شکستگی وجود داشت و همین‌طور آثار کبودی روی صورتش دیده می‌شد، ضمن اینکه در چند نقطه از بدن این طفل دردمند هم جای سوختگی با آتش سیگار به چشم می‌خورد.

وی افزود: کادر درمانی به خاطر شرایط ویژه کودک و همین‌طور شدت جراحات وارده او را به بیمارستانی در کرمان منتقل کردند و همکاران ما بلافاصله با اطلاع از ماجرا به این بیمارستان اعزام شدند و با مادر کودک به گفت‌وگو پرداختند.

حتی خود من هم به صورت تلفنی با زن 27 ساله صحبت کردم و همکارانم هم این موضوع را تأیید کردند که مادر پسر خردسال اعتیاد دارد. همچنین متوجه شدیم پدر کودک که در زندان است، خانواده‌اش را به پسرعمه‌اش سپرده بود اما بررسی‌ها نشان می‌دهد پسرعمه مرد خانواده هم از افراد خلافکار و معتاد است. مادر کودک نیز ادعا می‌کند در زمان حادثه خواب بوده و وقتی بیدار شده متوجه پارگی و خونریزی شدید دست پسرش شده است و بسرعت او را به بیمارستان رسانده است.

دکتر اسدبیگی ادامه داد: خوشبختانه روز شنبه عمل جراحی روی دست شکسته کودک انجام شد و قرار است بزودی عمل ترمیمی دیگری نیز انجام شود.

در حال حاضر پلیس و دستگاه قضایی در حال پیگیری موضوع هستند و ما پس از تکمیل تحقیقات و صدور حکم قاضی این کودک شکنجه شده را به مرکز بهزیستی تحویل خواهیم داد.

پدرکودک در زندان؛ مادرش گرفتار اعتیاد

عباس صادق‌زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز گفت: پدر این کودک آسیب دیده به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان است و مادرش هم اعتیاد دارد. با توجه به وضعیت این خانواده، فرزند 6 ساله‌شان نیز در معرض اعتیاد قرار دارد و برای جدا کردن او از مادرش نیاز به حکم قضایی داریم.

بررسی‌ها نیزنشان می‌دهد این کودک با جسمی سخت و به احتمال زیاد با چاقو یا قمه مورد شکنجه قرار گرفته است. به ادعای مادر، عموی کودک او را آزار داده اما فرضیه دیگر این‌است که اوتوسط فرزند عمویش شکنجه شده باشد. با وجود این مقدمات احضار مظنون‌های پرونده و امور درمان کودک آزار دیده که به احتمال زیاد اعتیاد دارد، در حال انجام است. این کودک آسیب روحی و جسمی شدیدی دیده که باید بخوبی درمان شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    62 2
    آثار فقر، اعتیاد، حاشیه نشینی...
    • نصیر IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      10 5
      حیوانات هم فقیر هستن این کار رو می کنن؟؟
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    34 9
    اعدام ختم کلام
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      43 5
      دوست گرامی! به لطف مصوبه مجلس ، اعدام لغو شده و معتاد بیمار محسوب می شود و این جنایت ها تا ابد ادامه خواهد داشت. فقط خدا خلخالی را بیامرزد که حداقل در زمان وی معتادها اینقدر جسور نبودند
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    31 3
    باید حقوق و مزایای مسولیین و پاداشها بیشتر بشه تا بتونن فرهنگ سازی کنن. ایول به حاکمان سرزمینم که برای ما خیلی کار میکنن
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    28 1
    آخه چطور ممکنه کسی دلش بیاد؟!!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    27 0
    حیوون این کارو میکنه؟ مجازات اینا باید عبرت بقیه بشه
    • نصیر IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      8 0
      فقر فقر!!:) دروغی به نام فقر
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    7 1
    منو چراتایید نکردی طرف دریک پست دیگر اسم اقوام را نوشته بود تایید کردی مشرق ناران باتو هستم !سیرجانی ها خیلی ها معتادن در مهمانیشان مواد پذیرایی میکنن .
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      6 0
      استان كرمان اين مسئله عموميت داره البته اين مصرف مواد قدمت داره و بيشتر ترياك بوده!اينگونه جنايات از معتادان به مواد صنعتي سر ميزند
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    10 0
    خدا شفاش بده انشالله ، لعنت بر پدر و مادرهای بی مسعولیت
  • علی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    9 1
    روزگار داره هر روز بدتر میشه وای برما اگر خدا صبرش تمام بشه.مردمان بدی شدیم
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    6 0
    قانون جرم وجنایت توکشور ما ناتوانست وهرکسی براحتی هرجنایتی را انجام میده وقانون زیاد کاری باهاشون نداره
  • منصور IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    2 1
    آهای بنده خدا یی که میگی سیرجانی ها خیلی ها معتادن در مهمانیشان مواد پذیرایی میکنن !!! اصلا اینطور نیست ... موقعیتی که در آن نبوده اید را قضاوت نکنید و چیزی که با چشمتان ندیده اید با ذهن کوچکتان ابداع نکنید ....
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    8 0
    کدوم حیوون اینکارو می کنه اسم حیوون حیفه روی این ادمایی که حتی به خودشونم رحم نمی کنن بزاری خدایا خودت رحم کن
  • نصیر IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    9 1
    زمان قدیم ملت سالی 1 بار گوشت نمی خوردن ولی این قدر بی دین و نامرد و پست فطرت و بی رگ نبودن...
  • DE ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    5 0
    کسیکه اینکار رو کرده دیوانه بوده . اگر این جنایات بخاطر فقر و بیکاری باشه که بایستی در دنیا بخصوص در قاره افریقا روزانه ده ها میلیون نفر کشته شوند .
  • mohamad US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    1 0
    ما يه گربه تو حياتمون 5تا توله زاييده بياييد ببينيد چجور مراقبت ميکنه ازشون بعد ما ادما از گربه کمتريم ک اين بلا هارو سر بچمون مياريم.....اينجور پدر و مارو بايد به صلابه کشيد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس