کد خبر 764337
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
یادداشت نمایه

فراموش نکنیم که فتنه گران، پیشقراولان درخواست از اوباما در اعمال تحریم‌های سختگیرانه علیه ملت ایران بودند.

به گزارش مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

تلاش برای مظلوم نمایی اشخاصی که در پس فتنه به‌دنبال سوریه‌سازی ایران بودند و سعی کردند با حمایت و هدایت طراحان اصلی فتنه، کشور را در معرض آشوبی بزرگ‌تر از حوادث ۸۸ قراردهند، بار دیگر توسط محافل پشت صحنه کلید خورده است.

درباره دلایل و زمینه‌های پیدا و پنهان این ماجرا و شروع دور جدیدی از تلاش محافل خاص در مسأله آفرینی جدید، نکاتی چند مطرح است؛


اول. بازیگردانان فتنه که در همه این سال‌ها کوشیده‌اند خود را مبرای از هر ظلم و جنایتی علیه نظام اسلامی جلوه دهند، درماجرای اخیر تلاش دارند با استفاده از بیماری یکی از محصوران، بار دیگر شانس خود را در عقب راندن کشور از حق و حقوق ملت، بیازمایند.

در کنار ماجرای بیماری، طراحان صحنه همچنین می‌کوشند به بهانه استقرار دوباره دولت اعتدال که شریک اصلاح‌طلبان در قدرت است، رفع حصر را به عنوان یک وعده انتخاباتی پیگیری و رییس جمهور را بابت ادعاهای انتخاباتی تحت فشار قرار دهند.


دوم. پیش انداختن ضلع ضعیف‌تر مثلث بازیگران فتنه که از پایگاه چندانی بهره ندارد و به راحتی هم مدیریت می‌شود، ازنگاه سناریو نویسان مستمسکی است در افزایش هزینه‌ها برای دیگر اضلاع این فتنه که بعضاً در تلاش برای بازگشت به دامان نظام اسلامی‌اند.


سوم. در لایه‌های زیرین این ماجرا، گشودن پرونده حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی در جهت اعمال تحریم‌های جدید علیه ملت ایران و رو در رو قرار دادن مردم با نظام نیزدیده می‌شود. فراموش نکنیم که فتنه گران، پیشقراولان درخواست از اوباما در اعمال تحریم‌های سختگیرانه علیه ملت ایران بودند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس