کد خبر 764160
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
نهاجا

امیر سرتیپ خلبان «سید جاوید هاشمی» طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش به عنوان فرمانده پایگاه شهید فکوری نهاجا منصوب شد.

به گزارش مشرق، آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید فکوری با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، «اسماعیل جبارزاده» استاندار آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در تبریز برگزار شد.

در این مراسم جبارزاده با تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب صورت گرفته و تشکر از امیر سرتیپ دوم خلبان «حمید واحدی» فرمانده سابق پایگاه شهید فکوری، گفت: در زمانی که تهدیدات و مشکلاتی در کشور پیش می‌آمد، صحبت‌های امیر واحدی درباره آمادگی نیروی هوایی و خلبانان تیزپرواز آن قوت قلبی برای ما بود که با آرامش فکری و اطمینان خاطر مسئولیت‌های خود را به انجام رسانیم.

همچنین امیر شاه صفی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های امیر واحدی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه شهید فکوری گفت: عناوین متعددی که پایگاه شهید فکوری در طول مدت فرماندهی امیر واحدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران پس از جنگ تاکنون، بسیار ارزنده و قابل تمجید است و در این میان پایگاه شهید فکوری نیز بسیار خوش درخشیده است.

وی با قدردانی از زحمات امیر واحدی، انتصاب فرمانده جدید پایگاه را تبریک گفته و برای این دو فرمانده آرزوی موفقیت کرد.

امیر هاشمی فرمانده پایگاه شهید فکوری نهاجا شد

امیر سرتیپ خلبان «سید جاوید هاشمی» پیش از این جانشینی فرمانده پایگاه شهید فکوری را بر عهده داشت

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس