کد خبر 764047
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
نوکیا

همانطور که مشاهده می‌کنید پرچمدار جدید نوکیا مشخصات بسیار خوب و قدرتمندی دارد که در کنار قیمت مناسب 600 یورویی، این گوشی را تبدیل به دستگاهی مقرون به صرفه کرده است.

به گزارش مشرق، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دقایقی پیش نوکیا از پرچمدار جدید خود با نام نوکیا 8 رونمایی کرد. در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد مشخصات و ویژگی‌های این گوشی مطرح شده بود که البته برخی از آن‌ها کاملا درست و دقیق بودند. در ابتدا مشخصات اصلی پرچمدار جدید نوکیا را مشاهده نمایید.

مشخصات نوکیا 8:

همانطور که مشاهده می‌کنید پرچمدار جدید نوکیا مشخصات بسیار خوب و قدرتمندی دارد که در کنار قیمت مناسب 600 یورویی، این گوشی را تبدیل به دستگاهی مقرون به صرفه کرده است. در ادامه هر کدام از ویژگی‌های نوکیا 8 را به صورت کوتاه بررسی می‌کنیم.

صفحه نمایش Nokia 8

صفحه نمایش 5.3 اینچی پرچمدار جدید نوکیا از رزولوشن QHD بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به 700 نیت می‌رسد. محافظ نمایشگر این گوشی گوریلا گلاس 5 می‌باشد که پیشتر در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز استفاده شده بود.

بدنه آلومینیومی Nokia 8

بدنه نوکیا 8 یکی از نقاط قوت این گوشی‌ می‌باشد. جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم سری 6000 است که زیبایی و مقاومت بالایی دارد. ضخامت گوشی 7.9 میلی‌متر می‌باشد که همانند سایر پرچمداران از زخامت کمی بهره می‌برد.

دوربین دوگانه با لنزهای زایس

یکی از جذابیت‌های نوکیا 8 دوربین آن می‌باشد. بازگشت لنزهای زایس به گوشی‌های نوکیا خبر خوشی است که طرفداران این برند را بسیار هیجان زده خواهد کرد. در دوربین سلفی و دوربین اصلی گوشی از لنزهای زایس استفاده شده است.

دوربین پشتی نوکیا 8 از دو لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. استفاده از لنزهای زایس در دوربین نوکیا 8، ثبت تصاویر بی نظیری با این گوشی را نوید می‌دهد. دوربین سلفی پرچمدار جدید نوکیا نیز 13 مگاپیسکلی بوده و همانند دوربین پشتی از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های نوکیا 8 می‌توان به ضبط تصاویر با کیفیت 4k، ضبط صدای 360 درجه و حافظه جانبی اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه نوکیا 8

پرچمدار جدید نوکیا از ماه سپتامبر با قیمت 600 یورو در سراسر جهان عرضه می‌شود. با توجه به قیمت مناسب، مشخصات خوب و خاطرات خوب کاربران از برند نوکیا شاهد استقبال بسیار خوبی از نوکیا 8 خواهیم بود.

منبع: دی جی رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس