کد خبر 761619
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
بیت آشور

بیت آشور در لیگ آمریکا روزگار می‌گذراند. او عضو باشگاه تورنتو است و کنار جووینکو، مهاجم ایتالیایی و مشهور تورنتو به میدان می‌رود.

به گزارش مشرق، استیون بیت آشور را به خاطر دارید؟ همان مدافع راستی که قبل از جام جهانی به ایران آمد و با نظر کی‌روش پیراهن تیم ملی را پوشید. او آن زمان برای بازی در ترکیب اصلی به تیم ملی آمد اما وقتی چند دقیقه بازی کرد کی‌روش هم به این نکته پی برد که او توانایی سبقت از خسرو حیدری، حسین ماهینی و حتی پژمان منتظری که آن زمان دفاع راست تیم ملی بود را ندارد.


بیت آشور اما همراه تیم ملی به جام جهانی 2014 رفت اما یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورد. حسین ماهینی که یک پله جلوتر از او قرار داشت نیز نتوانست برای تیم ملی در جام جهانی بازی کند. بیت آشور بعد از جام جهانی اما دیگر به تیم ملی دعوت نشد. او رنگ تیم ملی را ندید، چون کی‌روش دیگر اعتقادی به توانایی‌هایش نداشت.


بیت آشور حالا در لیگ آمریکا روزگار می‌گذراند. او عضو باشگاه تورنتو است و کنار جووینکو، مهاجم ایتالیایی و مشهور تورنتو به میدان می‌رود. بیت آشور البته این روزها آسیب دیده و هفته هاست از ترکیب تورنتو دور شده. او که قبل از آسیب دیدگی مدافع راست اصلی تورنتو بود حالا مدتی است که در ترکیب این تیم حضور ندارد.


بیت آشور این فصل 13 بازی برای تورنتو انجام داده و روی هم 1147 دقیقه در زمین حضور داشته. او که دومین فصل حضور در تورنتو را پشت سر می‌گذارد یک کارت زرد نیز دریافت کرده است. تورنتو همراه با بیت آشور از 23 بازی 44 امتیاز کسب کرده و بالاتر از تیم‌هایی نظیر لس آنجلس گلکسی و نیویورک سیتی در صدر جدول قرار گرفته است.


بیت آشور البته همچنان امیدوار است به تیم ملی ایران دعوت شود و دومین حضور در جام جهانی را تجربه کند. او چند ماه قبل در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کرد دوباره نظر کی‌روش را جلب کند و برای تیم ملی ایران به میدان برود. اتفاقی که با توجه به حضور رامین رضاییان، وریا غفوری و حتی حسین ماهینی کمی دور از دسترس و بعید به نظر می‌رسد.


بیت آشور فعلا باید به درمان آسیب دیدگی‌اش بپردازد و به ترکیب تورنتو برگردد. هر چند وقوع هیچ اتفاقی بعید نیست اما اگر کی‌روش نیم نگاهی هم به بیت آشور داشت او را در این 3 سال اخیر به تیم ملی دعوت می‌کرد و نامش را در فهرست بازیکنان منتخبش قرار می‌داد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس