کد خبر 761328
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
سوخو 35

نیروی هوایی-فضایی روسیه در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰ فروند هواپیما، بالگرد و سامانه دفاع ضدهوایی جدید دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، ژنرال "ویکتور بوندارییف" فرمانده کل نیروهای هوایی-فضایی روسیه در مصاحبه با روزنامه «ستاره سرخ» ویژه نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه تا پایان سال جاری بیش از 70 فروند هواپیما و بالگرد و همچنین بیش از 40 سامانه دفاع ضدهوایی و تقریبا 70 دستگاه رادار جدید دریافت خواهد نمود.

این مقام نظامی بلندپایه همچنین یادآور شد که نیروی هوایی-فضایی روسیه در سال 2017 تاکنون حدود 50 دستگاه تجهیزات جدید هوایی دریافت کرده که شامل چندین فروند جنگنده سوخوی، از مدلهای مختلف، بالگردهای نظامی از نوع میگ، و همچنین بیش از 20 دستگاه رادار دریافت کرده که آنها دیگر به حالت آماده باش رزمی درآمده اند.  

ژنرال بوندارییف افزود: «علاوه بر اینها، صنایع نظامی روسیه در حال کار به روی ساخت دستگاه‌های فضایی جدید و موشکهای حامل با کاربرد نظامی است و ایستگاه‌های رادار در بالاترین سطح آمادگی خود برای تامین امنیت کشور و هشدار در خصوص هر نوع تهدید موشکی هستند.»

وی تاکید کرد که برنامه مدرنیزه سازی نیروهای فضایی-هوایی روسیه با توجه زیاد در حال اجراست و میزان آمادگی رزمی بالای نیروهای نظامی دائما مورد سنجش دقیق قرار می گیرد.

این ژنرال ارتش روسیه همچنین جدیدترین مدل جنگنده های نسل پنجم روسی را «سوخوی-57» نامید که برای نخستین بار در سال 2018 به نیروی هوایی این کشور تحویل داده خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    15 0
    بالگرد از نوع میل، نه میگ. میگ ها هواپیمای جنگنده اند.
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    2 1
    بالگرد میگ؟ والا خودشون گفتن که میگ ۳۵ تا ۲۰۱۹ تحویل‌میشه. بعد دوباره گفتن سوخو ۳۵ تولید نمیشه به خاطر‌سرمایه گذاری‌رو پکفا. بعد گفتن پکفا حالا حالا تولید انبوه نمیشه. حالا‌کدوم جنگنده رو میخوان تحویل‌نیروی هوایی بدن خدا میدونه اینا اگه پول داشتن که جنگنده رو درازای خیار و گوجه نمیفروختن
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    4 1
    تبریک به مشرق
  • محسن IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 0
    آی ای سیاستگذاران دفاعی، ما هم خودمان باید بسازیم ، فکر خرید نباشید. اگر فکر خرید هم هستید ، باز بفکر ساخت باشید. اگر طرح هواپیمای مسافربری ملی نبود ، هیچگاه نمیتوانستید به این قیمتها از بوئینگ خرید کنید. باید حمله کنیم به هسته فناوری به عنوان کسی که عمری در بخش انتقال فناوری و بومی سازی گذاشته ام عرض میکنم ، خوداتکایی برای ایران کم هزینه تر از خرید است. ضمنا طبق قطعنامه 2231 فروش صلاح سنگین با قابلیت تهاجمی به ایران ممنوع است و روسیه و چین هیچگاه آنرا نقض نخواهند کرد. فقط به فکر ساخت باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس