کد خبر 761314
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
فلاحتی نژاد

قهرمان اسبق وزنه برداری جهان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، بستری و تحت درمان است.

به گزارش مشرق، محمدعلی فلاحتی نژاد، دارنده مدال طلای دسته ۷۷ کیلوگرم رقابتهای جهانی سال ۲۰۰۳ چندی پیش به دلیل مشکلات کلیوی و عفونت در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

در همین راستا طی چند روز گذشته مسئولان مختلف ورزشی به ملاقات فلاحتی نژاد رفتند که در تازه ترین مورد نیز مسعود سلطانی فر وزیر ورزش با حضور در بیمارستان در جریان روند درمانی این قهرمان بااخلاق و عنوان دار وزنه برداری ایران قرار گرفت.

بنا بر این گزارش دکتر غلامرضا نوروزی،‌ رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با توجه به اهمیت موضوع درمان فلاحتی نژاد با حساسیت فراوانی به روند درمانی وی توجه دارد. نوروزی پس از تازه ترین بررسی های خود و پزشکان معالج در خصوص آخرین وضعیت جسمی فلاحتی نژاد گفت: وی همچنان به دلیل نارسایی کلیه تحت درمان و دیالیز است، اما به تازگی کبد او نیز کمی درگیر بیماری شده است. دلیل اصلی بستری شدن او در بخش مراقب های ویژه نیز عفونت ریه بود که پزشکان تشخیص دادند او فعلا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری باشد.

به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، فلاحتی نژاد فعلا به دلیل عدم هوشیاری کامل با دستگاه کمکی تنفس می کند، اما با همت پزشکان و همچنین مساعدت و پیگیری وزیر ورزش سعی می شود تا این قهرمان ارزنده هر چه سریعتر به سلامتی قبلی خود دست یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس