کد خبر 761285
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
والیبال نشسته

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته از برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته در اردیبهشت ۹۷ خبر داد.

به گزارش مشرق، هادی رضایی با اعلام این خبر گفت: همان طور که پیش از این نیز اعلام شد، ایران برای اولین بار میزبانی رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته را عهده‌دار شده و این مسابقات اوایل اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور اولین نشست ستاد لیگ جهانی امروز، با حضور خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون، کشفیا، رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین انجمن والیبال معلولین، معاونین و مدیران فدراسیون برگزار و پیرامون عقد قرارداد میان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سازمان جهانی پارا والیبال تبادل نظر شد.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: لیگ جهانی هر دو سال یک‌بار با حضور 6 تیم اول رنکینگ جهانی و به میزبانی یکی از این تیم‌ها برگزار می شود و ایران نیز به عنوان میزبان اولین دوره این مسابقات شناخته شده است. این مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود و دارای امتیاز رنکینگ جهانی است.

سرمربی تیم والیبال نشسته مردان در ادامه گفت: پس از تنظیم تفاهم نامه و عقد قرارداد میان فدراسیون و سازمان جهانی پاراوالیبال، مسئولین ستاد عالی و ستاد اجرایی مسابقات متعاقباً معرفی خواهند شد.

منبع: سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس