کد خبر 761242
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
فرزاد حاتمی

حضور همزمان دو تیم پیکان و تراکتورسازی در هتل‌المپیک جنجال‌آفرین شد.

به گزارش مشرق،‌ ظهر روز پنج‌شنبه خبر درگیری فیزیکی دو فوتبالیست لیگ برتری در اکثر رسانه‌ها منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که حضور همزمان دو تیم پیکان و تراکتورسازی در هتل‌المپیک جنجال‌آفرین شد. پیکانی‌ها برای بازی مقابل ذوب‌آهن و تراکتوری‌ها برای بازی با استقلال(هر دو دیدار دیشب برگزار شد) در هتل المپیک اردو زده بودند.

درحالی که بازیکنان دو تیم درلابی هتل حضور داشتند، امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی که سابقه درگیری در بازی دوستانه پیکان و تراکتورسازی را داشتند با هم درگیری لفظی پیدا کردند و لحظاتی بعد به‌جان هم افتاده و حسابی کتک‌کاری کردند. این اتفاق زمانی افتاد که محمد ابراهیمی قصد داشت این دو بازیکن را آشتی بدهد اما کاربه دعوای شدیدتر کشید. حتی جزئیات عجیب از این دعوا مخابره کرد و نوشت؛ حاتمی که با سلاح سرد(چاقو) به صادقی حمله کرده بود شیشه‌های هتل المپیک را هم شکست! در نهایت با دخالت اطرافیان، دو طرف درگیری از هم جدا شدند و دعوا به پایان رسید. امیرحسین صادقی بعد ازدعوای فیزیکی خود مصاحبه کرد و مدعی شد شروع‌کننده دعوا نبوده است: «من اصلا کاری نکردم و شروع‌کننده ماجرا حاتمی بود. فعلا قصد ندارم بیش از این در این‌باره صحبت کنم.»

حاتمی دیگر بازیکن حاضر در این دعوا نیز از خود این‌گونه دفاع کرد: «متاسفانه اتفاقاتی که پارسال در بازی دوستانه تراکتورسازی و پیکان رخ داد، باعث شد تا صادقی از آن پس با من درست صحبت نکند. امروز سر میز ناهار صادقی به قسمتی آمد که بازیکنان تراکتور در آن حضور داشتند. او شروع به شوخی با برخی بازیکنان ما کرد و من واکنش نشان دادم. به او گفتم سر میز بازیکنان خودشان برود و نباید آنجا باشد که کار به درگیری کشیده شد.مگر سر میز ناهار چاقو وجود دارد که من چاقوکشی کنم؟! شیشه‌های رستوران را هم ببینید که مشکلی ندارد و سالم است. شک نکنید فحاشی امیرحسین صادقی باعث این درگیری شد. واقعا خودم هم ناراحت هستم اما نباید این اتفاق می‌افتاد.»

این دو بازیکن چند سال پیش در استقلال همبازی بودند و به همین دلیل احتمالا این دعوا دلیلی کهنه‌تر از بازی دوستانه پیکان و تراکتورسازی دارد. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از مخابره این پیام عکس‌العمل نشان داد و هر دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. دوبازیکن مزبور نیزهمان شب با پا در میانی اطرافیان با هم آشتی کردند تا بلکه از شدت محرومیت کاسته شود.

مراحل اداری محرومیت زمانبر است

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ دیروزاما اعلام کرد این دوبازیکن موقتا می‌توانند در هفته سوم مسابقات لیگ(دیشب برگزارشد) شرکت کنند. سعید فتاحی درباره رای کمیته‌اخلاق برای دو بازیکن تراکتورسازی و پیکان به خبرگزاری تسنیم گفت: «دیروز تعطیل بود به همین‌خاطر چیزی به ما ابلاغ نشد، البته کمیته اخلاق رای خود را در این‌باره صادرکرده، اما چون مراحل اداری کمی زمانبر است و این اتفاق هم در روز تعطیل رخ داده، حکمی به دست ما نرسیده است.آنها می‌توانند بازی کنند تا شنبه حکم کمیته اخلاق به‌دست ما برسد و بعدا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    0 1
    یاغی خودت هستی مشرق - خبر نداری
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      0 0
      ببر اون صداتو به مشرق چکار داری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس