کد خبر 761103
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
قبض

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران از تعیین تکلیف شماره‌های ۹۰۹ شبکه هوشمند کشوری (IN) به زودی خبر داد و گفت: موضوع همین ماه حل خواهد شد و ۲ کار انجام خواهیم داد.

به گزارش مشرق، داود زارعیان از تعیین تکلیف شماره‌های 909 شبکه هوشمند کشوری (IN) در ماه جاری خبر داد.

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مشکل حوزه IN آنلاین نبودن شارژینگ است که زیرساخت کارکردها را با تأخیر به مخابرات ارائه می‌دهد. این امر باعث ایجاد قبض‌های نامتعارف برای برخی مردم شده و شکایت در این باره به مخابرات بسیار ارجاع می‌شود.

وی گفت: از این رو از شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی درخواست کردیم که شارژینگ IN را آنلاین کند در غیر اینصورت فکری برای این کار شود.

زارعیان گفت: آقای عمیدیان به زیرساخت ابلاغ کرده که باید شارژینگ آنلاین را در دو بخش تلفن ثابت بین‌الملل و شبکه هوشمند کشوری در اختیار مخابرات قرار دهد،دوستان زیرساخت در حال آماده‌سازی این امکان برای مخابرات هستند که دیگر با رویه‌ فعلی مواجه نشویم.

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: این موضوع در همین ماه حل خواهد شد و دو کار انجام خواهیم داد یا شارژینگ IN زیرساخت کشوری را آنلاین خواهیم کرد که مشکلی برای مشترکان پیش نیاید یا با توافق رگولاتوری و زیرساخت IN آنلاین کشوری را روی IN تهران که شارژینگ آنلاین دارد برگردان می‌کنیم. 

زارعیان تصریح کرد:‌ برای تسریع شدن حل مشکل IN در نامه‌ای به استان‌ها دستور قطع سرویس را به جزء تهران دادم زیرا نمی‌خواستیم کسب و کارها تعطیل شوند. تلاش شرکت مخابرات ایران به جای رسانه‌ای کردن موضوع حل مشکل است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس