کد خبر 760942
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
تارتار

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیمش را مستحق پیروزی برابر سپاهان دانست.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: می‌خواهم در ابتدا از قاسم حدادی‌فر یاد کنم و آرزو می‌کنم زودتر برگردد. البته این طبیعت فوتبال است و باید با آن بجنگیم.

وی افزود: بچه‌های ما به جایی رسیده‌اند که سپاهان را در خانه‌اش تحت‌ِفشار قرار می‌دهند و امروز هم مستحق پیروزی بودیم. ما موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. از سپاهان تشکر می‌کنم که بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشت.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه سپاهان در فصل جدید چهار بازیکن اصلی خود را در خط دفاع تغییر داده است، گفت: امروز دروازه‌بان اصلی این تیم هم در بازی حضور نداشت. بسیار مشکل است که بازیکنان جدید خط دفاعی هماهنگ شوند و این کار نیاز به فرصت دارد. کرانچار کارنامه مشخص و مثبتی در ایران دارد و از مربیان بسیار خوب است.

تارتار در خصوص تیم پارس جنوبی تصریح کرد: تیم ما در هر سه بازی که پشت سر گذاشتیم، خوب بود. با توجه به اینکه حدود 70 درصد بازیکنان کنونی تیم کنار هم بازی کرده‌اند با تفکرات من آشنا هستند. امیدوارم این روند خوب پارس جنوبی ادامه پیدا کند. این در حالی است که عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت دروازه‌بان تیمش اظهار داشت: بحث دروازه‌بانی برای مربیان بسیار حساس است و می‌توان گفت که 50 درصد یک تیم به دروازه‌بان آن است. همان‌طور که دیدیم دروازه‌بان جوان سپاهان وارد بازی شد و یک پنالتی حساس برای سپاهان گرفت. ما در ابتدای فصل محسن فروزان را جذب کردیم، چون نسبت به او شناخت داشتیم. فروزان یکی از دروازه‌بان خوب فوتبال ماست و روی او حساب کرده‌ایم. در این دیدار نورمحمدی باتجربه را به تیم اضافه کردیم که در دفاع به ما بسیار کمک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس