تیراندازی

وزارت ورزش و جوانان درخصوص ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی موضع‌گیری کرد.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون تیراندازی درحالی 20 تیرماه با انتخاب علی دادگر به عنوان رئیس فدراسیون برگزار شد، که دو روز قبل از انتخابات، دیوان عدالت اداری در نامه‌‌ای صریحا اعلام کرد که حق ورود در انتخابات تیراندازی در سال 93 را نداشته و حکمی که در این خصوص داده فاقد اعتبار است. به زبان ساده‌تر رایی که درخصوص رفتن مهدی هاشمی از فدراسیون داده بود را دیوان باطل کرد.

با انتخاب دادگر به عنوان رئیس فدراسیون، دوباره این موضوع مطرح شد که انتخابات 20 تیرماه امسال فاقد وجاهت است و باید باطل شود. اما وزارت ورزش مدعی است که انتخابات فدراسیون باطل نخواهد شد و دادگر به کارش ادامه می‌دهد.

بخش حقوقی وزارتخانه کار را دنبال می‌کند تا پاسخ لازم را به دیوان عدالت اداری بدهد. وزارتخانه تا روشن شدن موضوع با دادگر به عنوان رئیس فدراسیون ادامه خواهد داد و طبق اساسنامه مصوب هیئت دولت، وزیر ورزش برای تعیین و تکلیف فدراسیون تشخیص می‌دهد که روند گذشته(حضور دادگر به عنوان رئیس فدراسیون) ادامه داشته باشد یا مجمع فوق‌العاده تشکیل شود و در خصوص رئیس فدراسیون تصمیم‌گیری شود که در هر صورت این پروسه زمان‌بر است و باید دید در نهایت تکلیف این فدراسیون چه خواهد بود.

محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش این خبر را تائید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس