ورزش پهلوانی

فاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در زمینه برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی عصر امروز( سه شنبه) در محل خانه کشتی به امضای طرفین رسید.

به گزارش مشرق، تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در زمینه برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی با حضور منکرسی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش جوانان و رسول خادم و مجتبی جوهری روسای این دو فدراسیون عصر امروز( سه شنبه) در محل خانه کشتی به امضای طرفین رسید.

متن این تفاهم نامه به شرح زیر است:

با توجه به فراهم شدن جایگاهی بین المللی؛ برای کشتی پهلوانی؛ مطابق با سیاست های کمیته بین المللی المپیک و بعنوان یکی از کشتی های سنتی زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی؛ و نیز بنا به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسولیت مدیریت کشتی پهلوانی کشور توسط فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران(ابلاغیه مورخ ۲۱/۶/ ۱۳۹۴ شماره ۱۵۰۲۱/۳/ص) فدراسیون کشتی به منظور کمک به رشد و ارتقاء جایگاه توامان کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای و نیز حفظ فعالیت ها و برنامه ای نمادین و تاریخی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در داخل کشور؛ هرساله؛ در قالب برنامه ای مشترک مسابقات ذیربط را با مشارکت فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای برگزار خواهد نمود.
کمیته اجرایی مشترکی در این خصوص با حضور نمایندگان فدراسیون کشتی و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با عنوان کمیته کشتی پهلوانی و زورخانه ای تشکیل خواهد شد.همچنین کمیته های استانی مشترکی نیز در تمامی هییت های کشتی استان های کشور با حضور نمایندگان هییت های کشتی و هییت های پهلوانی و زورخانه ای تشکیل خواهد شد.
برنامه مشترک سالانه مذکور؛ همه ساله در قالب تفاهم نامه ای مشترک به تایید دو فدراسیون مربوطه و هییت های ذیربط خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس