کد خبر 759614
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
امیر حاتمی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: جلسه امروز با حضور امیر سرتیپ امیرحاتمی برگزار شد که وی درباره برنامه‌های خود برای بالا بردن قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست صبح امروز نمایندگان متبوعش با امیرحاتمی وزیر پیشنهادی دفاع، اظهار داشت: جلسه صبح امروز سه‌شنبه (17 مرداد 96) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با حضور امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر پیشنهادی دفاع برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه حدود 10 نفر از نمایندگان نظرات خود را در جهت تقویت نیروهای مسلح و ضرورت حمایت از صنایع دفاع و همچنین جبهه مقاومت مطرح کردند. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان سؤالات خود را درباره برنامه وزیر پیشنهادی دفاع مطرح کردند که ضمن آن امیرحاتمی به آنها پاسخ داد. 

دهقان در ادامه یادآور شد: آقای امیرحاتمی در ادامه جلسه به تشریح سوابق خود و نیز برنامه‌های پیش‌رو برای بالا بردن قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مطرح کرد. همچنین درباره برنامه‌های صنایع هوایی و برنامه رزم زمینی و نیز توجه به نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    1 2
    تغییر وزیر دفاع به چه دلیلی صورت میگیره؟ مردم از دست کابینه اقتصادی رئیس جمهور ناراحت هستن الان این دادن پیام و پاس به ارباب و کدخدا هست؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس