کد خبر 759309
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
سوپر کاپ

دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد، روز سه شنبه در سوپرکاپ اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی در کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، دو تیم در شهر اسکوپه مقابل هم قرار خواهند گرفت که آب و هوایش در روز مسابقه، حدود40 درجه خواهد بود که این آب و هوا برای مورینیو و شاگردانش که روز یکشنبه مقابل وستهام صف آرایی خواهند کرد، خیلی ایده آل نیست اما چرا این دیدار در این شهر برگزار می‌شود؟

از موناکو تا مقدونیه

تا پیش از سال 2013، دیدار سوپرکاپ اروپا در ورزشگاه لوئی دوم در موناکو برگزار می‌شد ولی پس از آن سال، یوفا تصمیم گرفت سنت شکنی کند و ورزشگاه های مختلف را برای این بازی انتخاب کند و سال گذشته نیز انتخاب کرد که برای دیدار امسال، ورزشگاه فیلیپ دوم در اسکوپیه، پایتخت مقدونیه، میزبان این بازی باشد.

ظرفیت استادیوم چقدر است؟

طبق اعلام رسمی و پس از بازسازی های انجام شده در سال 2009، این ورزشگاه 33460 نفر ظرفیت دارد و پیش از این نیز نامش گرداسکی بوده است.

چه مسابقاتی پیش از این در این ورزشگاه برگزار شده؟

پنج بازی از رقابت های یورو زیر 19 سال بانوان در سال 2010 در این ورزشگاه برگزار شده، جایی که در فینال فرانسه موفق شد 2-1 انگلیس را شکست دهد. دیدار مرحله گروهی در همان رقابت ها که اسپانیا موفق شد 6-0 مقدونیه را شکست دهد، با استقبال 8 هزار نفری هواداران روبرو شد که همچنان رکورددار تعداد تماشاچی در دیدارهای یورو زیر 19 سال بانوان است.

آیا مقدونیه همیشه گرم است؟

در ماه سپتامبر، دمای هوا در مقدونیه تا 40 درجه بالا می‌رود. انتظار می‌رود در زمان برگزاری بازی، دما حدود 38 درجه باشد و باید دید که این موضوع چه تاثیری در روند بازی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس