کد خبر 759229
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
امریکا

معاون استاندار شبوه یمن گفت که آمریکایی‌ها و اماراتی‌ها برای سلطه بر نفت این استان، در مناطقی از شبوه مستقر شده اند.

به گزارش مشرق، محمد احمد ابوحربه، معاون استاندار شبوه تاکید کرد که اشغالگران آمریکایی و اماراتی مناطق وسیعی از استان شبوه را به بهانه مبارزه با گروههای تروریستی تحت اشغال خود درآورده اند، اما هدف اصلی این اشغالگری تسلط بر چاههای نفت و طرح گاز مایع این استان است.

براساس این گزارش، وی اشغال مناطق گسترده ای از استان شبوه توسط گروههای مزدور موسوم به نخبگان شبوه به بهانه مبارزه با تروریسم را محکوم و برانزجار مردم یمن از چنین اقدامی تاکید کرد.

ابوحربه تاکید کرد که اشغالگران اماراتی و آمریکایی در تلاش هستند که از استان شبوه در مسیر طرح های توسعه طلبانه و ایجاد درگیری و تفرقه میان مردم شبوه استفاده کنند.

وی بر اهمیت ایستادگی در برابر طرح اشغالگرانه امارات و آمریکا و خواستار برنامه ریزی و تلاش برای خنثی کردن این توطئه شد و تاکید کرد که نیروهای موسوم به نخبگان شبوه در خدمت دشمن و در مسیر خلاف مصالح مردم یمن و استان هستند و در مسیر اهداف فرصت طلبانه و منفعت طلبانه دشمن قراردارند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
    0 1
    انصارالله و ارتش اگر با همان ضرب حمله میکرد خیلی وقت پیش پیروز میشد معلوم نیست چه لابیگری و توافقی کردن و عقب نشینی کردن و تبدیل به جنگ فرسایشی شد حالا هم که وبا کشور را خورده بازم کاری نمیکنن.بجای اینکه فکر این باشن دشمن را شکست بدن که مردم زندگی کنن و همین تخریبها را که چند دهه ضرر زده درست کنن تازه دارن بده بستون میکنن دیگه بحث کشور نیست بحثه سهمه باقیشم تبلیغات و حرف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس