سعید علی حسینی

رییس فدراسیون وزنه برداری دلیل نبودن سعید علی‌حسینی در اردوی تیم ملی را رسیدگی به مسائل تحصیلی عنوان کرد و گفت: امیدوارم در اردوی بعدی، او در بدنه تیم ملی حضور فعالانه‌ای داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره زمان ‌اضافه شدن سعید علی حسینی به اردوی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری، بیان‌ کرد: علی حسینی درگیر مسائل تحصیلی است و  ما نمی‌خواهیم اردو خللی در برنامه تحصیلی او به وجود بیاورد. او  با سرمربی مرتب در ارتباط است. در اردوی تهران گاها می‌آید و می‌رود تا برنامه‌های تمرینی‌اش را سرمربی کنترل کند و به این صورت بتواند به مسائل کاری‌اش هم برسد.

او ادامه‌ داد: در اردوی تیم‌ ‌ملی که از اول شهریور در یکی از شهرهای استان مازندران برگزار می‌شود، امیدواریم که او نیز در بدنه تیم‌ ‌ملی حضور فعالانه‌ای داشته باشد.

مرادی درباره شانس مدال آوری ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا، گفت‌: برای اولین بار است که رقابت‌های وزنه‌برداری در بازی‌های داخل سالن آسیا برگزار می‌شود. رقابت بین قاره آسیا و اقیانوسیه است که البته اقیانوسیه از لحاظ رقابت سطح پایین‌تری نسبت به آسیا دارد، اما چون حدود دو ماه بعد از بازی‌ها، مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم، از این رو رقابت‌ها نزدیک به هم می‌شود. دوستان ما برنامه‌های تمرینی را انجام می‌دهند و کارها طبق روال پیش می‌رود. در یکی، دو روز آینده نیز اسامی نفرات اعزامی به بازی‌ها مشخص می‌شود و در نظر داریم دو نفر را به عنوان ذخیره نگه داریم که البته این دو نفر به بازی‌ها اعزام نمی‌شوند. امیدوارم نفراتی که عازم بازی‌های داخل سالن آسیا می‌شوند، مدال‌های خوش رنگی را به ارمغان آورند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد تمرین کردن وزنه‌برداران روستای حاجی آباد در حمام عمومی نیز، تصریح کرد: این موضوع مربوط به خیلی سال‌های قبل بوده است و الان اتفاق نیفتاده است. هیات های استانی با توجه به محدودیت منابع در حد توان نسبت به  شهرستان‌های خود توجه می‌کنند. امیدوارم با توجه به توانمندی که وزارت ورزش  و جوانان و سلطانی فر دارند به استان‌ها توجه بیشتری شود و هیات های ورزشی استان‌ها هم مورد توجه قرار گیرند تا وزنه‌برداری نه تنها در شهرستان‌ها،‌ بلکه در روستاها هم از وضعیت بهتری برخوردار باشند.

مرادی در پاسخ به این پرسش که از سوی کمیته ملی المپیک پاسخی مبنی بر اعتراضی که نسبت به در اختیار نگرفتن پیش نویس اساسنامه توسط اعضای مجمع داشته است، داده شد؟ گفت‌:  خیر. پاسخی داده نشد. امیدوارم همکاری و هماهنگی‌های بیشتری بین کمیته ملی المپیک با اعضای مجمع برقرار شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس