فروزنده

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی گفت: دولت برنامه عملی خود را در چارچوب قانونی برنامه ششم تهیه و به اطلاع مردم برساند.

به گزارش مشرق، بیستمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه 15 مرداد) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تشکیل شد و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

فروزنده درباره جزئیات جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی اظهار داشت: در این جلسه درباره 3 محور بحث و بررسی صورت گرفت؛ با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ سه اولویت را برای کشور مورد تاکید قرار دادند و از دولت خواستند به این اولویت‌ها توجه کند از این رو حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تعامل سازنده با جهان و ترسیم ظرفیت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز استکبارستیزی و مبارزه جدی با ظلم و استکبار که امروز مظهر آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی ادامه داد:‌ شورای مرکزی جبهه مردمی با تمام توان این اولویت‌ها را تبیین کرده و از دولت و دستگاه‌ها آن را مطالبه خواهد کرد و در این مسیر برای تحقق آنها تمام ظرفیت و امکانات خود را به کار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ما در این مسیر به دولت برای حرکت کمک خواهیم کرد و در عین حال انتظار داریم که دولت نیز برنامه عملی خود را در چارچوب قانونی برنامه ششم تهیه و به اطلاع مردم برساند.

فروزنده در ادامه تصریح کرد: ما از مجلس شورای اسلامی هم می‌خواهیم به عنوان نماینده آحاد مردم این اولویت را پیگیری کرده و در برنامه وزرای پیشنهادی آن را رصد و پیگیری کند.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی ادامه داد: بنابراین هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی در یک برنامه مستمر با افراد مؤثر به ویژه با نامزدهای جبهه مذاکره خواهد کرد و از توان و ظرفیت آقایان برای تقویت جبهه و فراگیر شدن آن استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: جبهه مردمی معتقد است مسئولان به ویژه دولتمردان باید از موضع قاطع و قوی و عزتمند پاسخ آمریکای جهانخوار را بدهند و چهره عهدشکن و زیاده‌خواه آمریکا را برای جهانیان رسوا کنند، در عین حال حقوق حقه مردم را با جدیت پیگیری کنند لذا دولتمردان باید با اتکا به توانمندی‌های داخلی نسبت به پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

فروزنده با اشاره به بحث دیگری از تصمیمات این جلسه خاطرنشان کرد: جبهه مردمی به زودی نامه راهبردی خود را که به تصویب شورای مرکزی رسیده و شامل راهبردها و برنامه عملیاتی به استان‌ها و اقشار است، ابلاغ خواهد کرد و فعالیت جدید خود را شروع می‌کند.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی ادامه داد: همچنین در این جلسه ساختار جبهه مردمی در 4 سطح شهر، شهرستان، استان مرکزی مورد بحث قرار گرفت و تصویب شد، ماموریت اصلی جبهه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی،‌مطالبه خواسته به حق مردم، انسجام و وحدت نیروهای انقلابی و ارائه خدمات اجتماعی است که تشکیلات پیش‌بینی شده با توجه به ماموریت‌های فوق هستند که طراحی و تدوین شده است.

وی همچنین تصریح کرد:‌ در این جلسه 10 برنامه اجرایی بر مبنای راهبردهای مصوب تصویب شد که برنامه زمانبندی اجرایی آن توسط ستاد اجرایی تهیه و متناسب با زمان اجرا و به اطلاع مردم و عناصر انقلابی خواهد رسید.

فروزنده گفت: جبهه مردمی از زحمات و تلاش و مجاهدت نیروهای انقلابی جبهه مقاومت تقدیر کرده و تاکید می‌کند که عامل پیروزی و لطف الهی و وحدت انسجام و مجاهدت همه برادران بوده است که باید این وحدت حفظ شود تا نصرت الهی بیش از گذشته شامل حال همه عزیزان شود.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی در پایان تاکید کرد: همچنین در این جلسه قرار شد مسئولان هر یک از اقشار برنامه خود را در راستای ماموریت‌ها و برنامه‌های آینده مطرح کنند و با برگزاری جلسات پرشور با اعضای اقشار نسبت به تبیین عملکرد جبهه مردمی و برنامه آینده آن اقدام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس