حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر به صورت سرزده از هتل محل اقامت شماری از زائران کشورمان در مدینه منوره بازدید و ضمن استماع انتقادات، پیشنهاداتی را به مسئولین اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در این بازدید از نزدیک با زائران کشورمان و نیز مسئولان و مدیران و کارگزاران حج که در خدمت زائران هستند؛ در فضایی گرم و صمیمی دیدار و احوالپرسی کرد.
سرپرست زائران ایرانی خانه خدا در حالی وارد هتل «گلدن تولیب» واقع در نزدیکی مرقد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) شد که زائران کشورمان پس از شرکت در نماز جمعه و زیارت مرقد مطهر رحمه للعالمین؛ در رستوران هتل مشغول صرف غذا بودند و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در فضایی سرشار از صمیمیت و مهربانی در کنار سفره پرنعمت زائران؛‌ میهمان خوان رحمت الهی شد.

در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از کاروان‌های مستقر در هتل ذکر شده جمعی از مسئولان بعثه و ستاد مدینه؛‌ حجت الاسلام قاضی عسکر را همراهی می‌کردند و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، توصیه‌ها و تذکراتی را به مسئولان گوشزد می‌کردند.
ارایه آموزش‌های بیشتر بهداشتی به زائران به ویژه زائران با سن بالا؛ پرهیز از اسراف در پذیرایی زائران؛ پرهیز از توزیع نوشابه به زائران به دلیل مضرات و قند بالای این نوشیدنی و ... از دیگر مواردی بود که زائران در فضایی صمیمانه و هنگام بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ایشان در میان گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز با رویی گشاده و صبر و حوصله درخواست‌ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی زائران را استماع کرد و به آن توصیه کرد حتما پیشنهادات و نظرات خود را مکتوب در اختیار مسئولان و خدمتگزاران حج قرار دهند تا زمینه و امکان ارایه خدمات بهتر و شایسته‌تر به زائران فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر همچنین در بازدید از آشپزخانه هتل به فعالان این بخش گفت: طبخ غذا و توزیع آن در هوای گرم مدینه قطعا سخت و طاقت فرساست و قطعا شما در ثواب حج و زیارت زائران شریک هستید.

در هتل «گلدن تولیب» بیش از 980 زائر از 7 کاروان از استان‌های تهران؛‌ همدان؛ لرستان؛‌ آذربایجان شرقی و استان مرکزی مستقر هستند.

در جریان بازدید سرپرست زائران ایرانی خانه خدا از هتل محل اقامت زائران کشورمان؛ «اکبر رضایی» رییس ستاد مدینه؛ حجت الاسلام سید جواد مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری؛ مهران فرشید مدیرکل حج و زیارت استان تهران و جمعی از مدیران و مسئولان و کارگزاران حج حضور داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس