کد خبر 757541
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
سارا سندرز

سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تدابیر سخت‌گیرانه علیه ایران و کره شمالی حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تدابیر سخت‌گیرانه علیه ایران و کره شمالی حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ تحت فشار این طرح را امضا کرده پاسخ منفی داد و گفت: «رئیس‌جمهور از اعمال فشار بر ایران، روسیه و کره شمالی حمایت می‌کند.»

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: «ترامپ از تدابیر سخت‌گیرانه برای تنبیه رفتارهای بد رژیم‌های سرکش ایران و کره شمالی حمایت می‌کند. او همچنین این پیام را به روسیه فرستاد که آمریکا دخالت در فرایند دموکراتیک خود را تحمل نخواهد کرد. 

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه با امضای مصوبه کنگره برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، روسیه و کره شمالی آن را به قانون تبدیل کرد.

روسیه و به قانونی شدن تحریم‌ها واکنش نشان داده است. مقام‌های این کشور، امضای قانون تحریم‌ها را «کوته‌بینانه» توصیف کرده و آن را به منزله آغاز اعلام جنگ تجاری توصیف کرده‌اند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس