کد خبر 757415
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
رالی

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان‌شرقی گفت: رالی جاده ابریشم از تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق،  محمداحمد علی‌پور درباره بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست یادگار امام تبریز اظهار کرد: محمود صیدانلو با حضور در تمرینات ورزشکاران در پیست یادگار امام امکانات موجود را از نزدیک دید و قول مساعدی برای همکاری با هیئت استان در آینده داد.

 
وی افزود: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اتومبیلرانی و موتورسواری استان قول مساعد داد تا مسابقات رالی جاده ابریشم از تبریز شروع‌شده و در کشور چین خاتمه یابد.
 
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مقرر شد در ساخت و تکمیل پیست آفرود تبریز هماهنگی لازم توسط فدراسیون با شرکت توسعه صورت گیرد و صیدانلو قوت قلب داد تا هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان و تبریز را در راستای تکمیل این پیست تنها نگذارند.
 
وی تأکید کرد: در این دیدار هماهنگی‌های لازم را به مسئولان فدراسیون انجام دادیم تا در برگزاری و اعزام ورزشکار به مسابقات خارج کشور کارهای برون‌مرزی از طرف فدراسیون سریع‌تر انجام شود.
 
علی‌پور با اشاره به اینکه دوره مربی‌گری اتومبیلرانی ماه آینده در تبریز برگزار می‌شود، گفت: طبق تصمیم ریاست فدراسیون در یک ماه آینده مدرس فدراسیون در تبریز حاضر می‌شود تا دوره آموزشی مربی‌گری اتومبیلرانی در تبریز برگزار شود که با برگزاری این دوره آذربایجان شرقی نخستین استان ازلحاظ دریافت کارت مربی‌گری می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه‌ای از فدراسیون به هیئت استان برای تکمیل امکانات دفتر هیئت و همچنین خرید خودرویی که با همکاری فدراسیون در اختیار هیئت قرار گیرد از دیگر نتایج سفر وزیر ورزش و رئیس فدراسیون به تبریز بود که امیدواریم با تکمیل امکانات هیئت شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در استان باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس