کد خبر 757238
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
بازدید قالیباف از خط ۶متروی تهران

شهردار تهران گفت: اخبار تخلیه اتاق و رفتن از شهرداری صحت ندارد و حتی سه شب گذشته نیز در دفتر کارم شب را به صبح رساندم.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید اهالی رسانه از مراحل پایانی خط ۶ متروی تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص شایعه تخلیه اتاقش در ساختمان شهرداری و درخواست پایان مأموریتش گفت: این شایعات صحت ندارد و من حتی طی سه شب گذشته برای آنکه کارهای شهرداری تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه داشت در دفتر کارم ماندم.

وی ادامه داد: من هم مانند همه پرسنل اداری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم و باید پایان خدمتم در شهرداری مشخص و سپس به محل اصلی کارم که دانشگاه تهران است بازگردم اما در حال حاضر تا زمان اعلام پایان کار، فعالیت های شهرداری ادامه خواهد داشت.

قرارداد دقیقه نودی نداریم

وی در خصوص انتقاد بعضی از اعضای شورا در خصوص قراردادهای دقیقه نودی گفت: چیزی به عنوان قراردادهای دقیقه نودی نداریم اما نمی توان کارهای جاری را انجام نداد. اما قراردادهای بزرگ مانند قرارداد زباله سوز یا قرارداد واگن سازی در مراحل نهایی است که آن را نگه داشته ایم تا مدیریت جدید شهر تهران در خصوص آن تصمیم بگیرد.

قالیباف اضافه کرد: این نوع حرف زدن ها از جنس تحلیل شهر تهران به عنوان شهر سوخته است که قرار است آواربرداری شود. این ادبیات جدید درست نیست، اگر شما نمی توانید از یک شهر آواربرداری کنید پس کار عمرانی و سازندگی نیز نمی توانید انجام دهید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    34 13
    نشیمن تو نه کنج این محنت آباد است، تو را زکنگره عرش می زنند صفیر
    • US ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      6 18
      پخ
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      24 12
      مرام مردانگی توی وجود بعضی ها نیست ، تهران الان رو با تهران 12 سال پیش قیاس کنن می فهمن نیازی به آواربرداری نیست ، شهر برای سالیان سال ساخته شده
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      2 4
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • یا حق IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    47 33
    واقعا حیف است از این سرمایه بزرگ ملی و توانایی مدیریت بالا در جای مناسب و شایسته استفاده نشود!!! کسی که مخالفان سرسختش، به واقع گرایی و توانمندی فوق العاده در مدیریتش اعتراف دارند حتما باید در یکی از مدیریتهای کلان کشور بکارگیری شود تا نظام اسلامی ، متهم به فرصت سوزی و سرمایه سوزی انسانی نشود.... اصلاح طلبان هم باید داشتن شهرداری توانمندتر از ایشان را در خواب ببینند!!! آنها هنرشان را در شورای دوم نشان داده و این بار هم برای جبران ناکارآمدی چهارسال آینده خودشان در مدیریت تهران، از همین روزهای آینده به بمباران تخریب قالیباف روی خواهند آورد.
    • ali IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      3 30
      وقتی اقای قالیباف را با خیلی خیلی مدیران مقایسه کنیم واقعا اقای قالیباف خیلی خیلی به مردم و مخصوصا مردم تهران خدمت بی سابقه کرده .اما وقتی یادم میاد که در دولت قبلی از تامین اجتماعی پول گرفت خرج تهران کرد به شرطی که فوری به صندوق تامین اجتماعی برگردونه اما بنا به دلایلی نتونست و کل بیمه های تامین اجتماعی ایران را و بخش دارو را با بحران مواجه کرد تا دست اخر هم همون دولت وقت مجبور شد از ذخیره ای دیگر این پول را به تامین اجتماعی برگردونه و جور شهردار رابکشه (البته بگذریم که بعد هم یعنی در دولت یازدهم اقای قالیباف خیلی دولت قبلی را نقد کرد).برا همین با خودم میگم اقای قالیباف خوبه اما end مدیران کار بلد نیست.اما رفیق عزیز اگر کسی در این خط یا اون خط باشه بگم غیر ممکنه بتونه به این مردم صاف و بی الایش خدمتی کنه.حالا یا اصول گرا یا اصلاح طلب یا...در این بعد از انقلاب تجربه اینرا بخوبی ثابت کرده.خطی باشی باید در اون خط قدم بگذاری و برای بزرگان اون خط کار کنی .قالیباف هم هر خدمتی که به مردم کرده اون لحظه حتی به فکر اینکه قالیباف این خطی یا اون خطی نبوده.اون لحظه های خدمت رسانی صاف و بی پیله و بی الایش بوده و فقط به فکر خدمت رساندن به مردم صاف و بی الایش مملکتش بوده.اونجا که خراب کرده می خواسته موازی خط و خطاطاش قدم بزنه.البته خیلی جاها ها خدمت به مردم کرده که اون خط خطیا ناراحت شدند و می خواستند خرابش کنند اما با پشتبانی همین مردم بی خط از اون توطعه ابرومند بیرون امده.همچنین که بار ها رهبری فرموده همه مسئولین نظام (نگفته چپیا یا راستیا)فرمود همه مسئولین نظام دور از هر تفرقه و حاشیه به خدمتگذاری به این مردم بپردازند.اما کو گوش شنوا.
  • US ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    9 25
    "چیزی به عنوان قراردادهای دقیقه نودی نداریم..." قرارداد موردنظر در وقت اضافی بسته شده؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      29 10
      اگر از ایشون خوشتون نمیاد لااقل آزاد مرد باشید و در حرفاتون انصاف داشته باشید ، لااقل به چشمان خودتون اعتماد داشته باشید و این آبادانی ها رو ببینید
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      11 4
      از پرچمت کامنتت معلومه داری واسه کدوم گروه نظر میذاری!
    • US ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      9 10
      حرف حق پرچم نمی شناسه!!
    • US ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      4 9
      جواب درستی داشتید کامنت مردم را حدف نمی کردید و به آن پاسخ درست می دادید! برای همین نوشتم حرف حق پرچم نمی شناسه! همین قضاوت های نادرست باعث بسیاری از اشکالات است! محض اطلاع شما، (و بنظرم برخلاف شما!) یک شهروند عادی هستم که هیچگونه وابستگی به هیچ گروه، دسته، حزب، سایت یا ... ندارم! این کامنت را هم تنها برای خواندن خودتان نوشتم، چون دیدم با غیرقابل انتشار کردن کامنت انتقادی، و با قضاوت نادرست، افترا زدید!!
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    34 19
    قالی باف از دل مردم ایران بیرون نمی رود - او در دل مردم ایران ماندگار شد -
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    14 2
    ای بابا مسئولین و مدیران چپ و راست دغدغه نون و اب و مسکن و کار ندارن وگرنه مملکت به اینجا نمیرسید این کار نشد یه کار دیگه فیش حقوقی به هر حال از کار نمیفته فاصله طبقاتی رانتخواری و فساد سر کار اومدن مدیران و مسئولین با رابطه نه شایسته سالاری عادی شدن فساد و رشوه و..
  • داوود IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    31 15
    زنده باد قالیباف کسی که حتی دشمنانش هم به خدمات و مدیریتش اعتراف می کنند
  • خبری IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    10 4
    از ایشان می خواهم بیایند شهردار پایتخت مقاومت ایران دزفول شوند
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    11 10
    احتمالاً ميره شور آباد گور خواب ميشه ،شايدم بره شوش كارتن خواب بشه شايدم بره بازار بار كشي يا شايد هم پيك موتوري.خلاصه ميره قاطي 96درصدي ها
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      10 1
      نامردی و بی انصافی را به اوج رسوندید ، اینجور سخن گفتن نتیجه یه روز دو روز نیست ،امثال شما مطمئنا شکرگزار هیچ کس در زندگی نیستید و کسی که شکر بنده خدا را نکند شکر خدا را رو به جا نخواهد آورد، دکتر قالیباف میدانست با چه کسانی رو به رو هست که حتی قبل از انتخابات هم میگفت هزینه های گزافی داده است ، ما از خود ایشون تبعیت میکنیم و کوتاه نمیایم ، ان شاالله دکتر یکی از سربازان امام زمان (عج) خواهند بود ، به یاری پروردگار ، دوستت داریم دکتر جان هر کجا باشی و حمایتت میکنیم
    • موسوی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      9 2
      قالیباف را کسانی می شناسند که مثل خودش سواد و علم بالا دارند و رتبه شهرداری او را در جهان می ببنند.در مورد انسانهای نیک با ادب سخن بگو.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      2 3
      می گفت جزو 96 درصدی است حتما ميره راننده تاکسی ميشه مثل ما مردم 96 درصدی
  • موسوی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    15 1
    به به تهران اباد جون میده بدید دست اصلاح طلبها برای خراب کردن. پشت میز نشینها و مرفه های خواب الود می ایند تا عده ای قدر نشناس قدر ابادگران بی ادعا را بدانند. فقط اینده می تواند عیار بی نظیر قالیباف را به همگان نشان دهد.
  • kh IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    15 2
    متاسفانه هرکس زحمت بکشدسریع خرابش می کنندمگرآقای احمدی نژادزحمت نکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس