کد خبر 756063
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
چمران

چمران گفت:یکبار که از فرانسه خون آوردند مشکلاتی به وجود آمد که همچنان لطمات آن باقی است و جبران ناپذیر و متاسفانه تبعات این امر در این رفت و آمد ها پنهان شد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورا با گرامیداشت روز تجلیل از امام زادگان و بقاع مترکه گفت: من به شخصه خود را وامدار و مدیون امام زاده سید نصیرالدین می‌دانم و امیدوارم وجود این بقاع متبرکه در کشورمان و نیز در تهران ارج نهاده شود.

وی افزود: در شهر تهران امام زاده‌های بسیاری از جمله امام زاده زید، امام زاده اسماعیل، امام زاده یحیی، امام زاده صالح و بسیاری دیگر از مضاجع شریف این بزرگواران وجود دارد که منبع برکات معنوی برای ساکنان شهر هستند.

چمران همچنین در ادامه روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (شاه چراغ ) و نیز روز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی از علما و فلاسفه بزرگ را یاد آوری و گرامی داشت.

چمران در ادامه سخنان به روز گرامی داشت اهدا خون اشاره کرد و گفت: کشور ما همواره جز کشورهای برتر در این زمینه است اما یکبار که از فرانسه خون آوردند مشکلاتی به وجود آمد که همچنان لطمات آن باقی است و جبران ناپذیر و متاسفانه تبعات این امر در این رفت و آمد ها پنهان شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشنهاد نام گذاری محلی به نام سرادر شهید همدانی گفت: تونل شهدای غزه به همین نام باقی خواهد ماند و حد فاصل این تونل تا جاد ه مخصوص به نام سردار شهید حسین همدانی نام گذاری شده است.

وی همچنین به عدم تابلوگذاری بزرگراه علامه جعفری اشاره کرد و افزود: بعد از اتوبان حکیم به بزرگراه علامه جعفری می‌رسیم که متاسفانه این مسیر تابلو گذاری نشده است .امیدواریم این اشکال هر چه سریعتر رفع شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس