کد خبر 755877
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
پرچم آمریکا

نیروی دریایی آمریکا در واکنش به اطلاعیه ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ی چهارم نیروی دریایی سپاه درباره اقدام تحریک‌آمیز آمریکایی‌ها در منطقه نفتی-گازی «رسالت»، مدعی شده که اقدام واشنگتن «حرفه‌ای» بوده است.

 به گزارش مشرق، نیروی دریایی آمریکا به اطلاعیه روز شنبه ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه واکنش نشان داد.

به گزارش ان‌بی‌سی، فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا ضمن تایید خبر نیروی دریایی سپاه، مدعی شده که اقدام نیروهای آمریکایی اقدامی «ایمن و حرفه‌ای» بوده است.

روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ی چهارم نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: با گذشت چند روز از اقدام تحریک‌آمیز یک رزم‌ناو امریکایی در شمال خلیج فارس که با شلیک دو گلوله‌ هوایی برابر شناور گشتی نیروی دریایی سپاه صورت پذیرفت، شناورهای امریکایی این‌بار در منطقه‌ میانی خلیج فارس اقدام مشابهی را مرتکب شدند.

در اطلاعیه ناوتیپ ذوالفقار امده که  ناو هواپیمابر "نیمیتز" و رزم‌ناو همراهش در حالی که تحت رصد و رهگیری ناوچه‌های موشک‌انداز ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ چهارم نیروی دریایی سپاه قرار داشتند، در محدوده‌ نفتی-گازی "رسالت" اقدام به پرواز "بالگرد" و نزدیک شدن به شناورهای سپاه کردند.

روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه‌ی چهارم نیروی دریایی سپاه با اشاره به هوشمندی و هوشیاری رزمندگان نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها با حرکتی تحریک‌آمیز و غیر‌حرفه‌ای، با اخطار به شناورهای ناوتیپ ذوالفقار مبادرت به پرتاب منور ورزیدند که رزمندگان اسلام بدون اعتنا به رفتار نامتعارف و غیرمعمول شناورهای امریکایی، ماموریت خود را در منطقه دنبال کردند که  ناو هواپیمابر و رزم‌ناو همراه منطقه را ترک کردند.

با گذشت ساعاتی پس از انتشار این خبر، نیروی دریایی آمریکا به اطلاعیه ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه واکنش نشان داد

به گزارش ان‌بی‌سی، فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا ضمن تایید خبر نیروی دریایی سپاه، مدعی شده که اقدام نیروهای آمریکایی اقدامی «ایمن و حرفه‌ای» بوده است.

 نیروی دریای آمریکا مدعی شد: «نیروهای دریایی آمریکا تلاش کردند تا تماس‌هایی برقرار کند اما پاسخی از قایق‌های ایرانی دریافت نکردند. به فاصله کوتاهی پس از این آن، بالگرد آمریکایی در یک فاصله امن، منور پرتاب کرد و پس از آن، قایق‌های ایرانی نزدیک شدن (به ناو نیمیتز) را متوقف کردند».

در حال تکمیل ...

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ناشناس IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    48 8
    مرگ بر آمریکا
  • هاتف IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    35 9
    یاد حقارت دریانوردانشان بیفتند فرار را بر قرار ترجیح می دهند.یانکی های پروووووو.
  • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    25 8
    باز آمريكايي ها پر رو شدند، جان من يكبار ديگه تفنگداراشون را دستگير كنيد ببينيم اين ترامپ احمق كه اين همه هارت و پورت ميكنه چه غلطي ميخواد بكنه مثلا؟!!
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    8 20
    مشرق این اخرین پاراگراف چرا اینقدر این و ان کردی
  • 2020 IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    32 7
    یانکی ها دنبال گور پدرشان در خلیج فارس می گردند؟ اگه خیلی مشتاق اند می توانیم فرزندانشان را برای گشتن دنبال گور پدارنشان در خلیج فارس دعوت کنیم!
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    27 6
    بزنید حرام زاده های چش سفید را
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    19 6
    مرگ بر امریکای نامرد..که بر سر قول و پیمان و قرارش نماند... امریکای ها از زن هم کمترند...نامرد های دیوس..
  • حسین IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    19 5
    این دیوانه ها با دم شیر بازی میکنند
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    0 1
    مرگ بر امریکا
  • مهدی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    0 1
    باسلام خدا در قران می فرماید که ما اهل کفر را به دست خودشان نابود میکنیم.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    0 1
    آمریکا چون قدرت سپاه را در منطقه دیده ترسیده،آخه آمریکا کیه که زور میگه و همه کشورها را تهدید میکنه چرا همه کشورهای تهدید شونده توسط آمریکا با هم متحد نمی شوند و آمریکا را نابود نمی کنند
  • اذربایجانی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    0 1
    از اون سمت دنیا اومده کنار مرزهای ما طلبکار هم هست انگار که کشتیها و ناوهای ما در خلیج مکزیک بخوان با نیروهای نظامی امریکا کل کل کنن
  • عادل IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    0 1
    بدبخت ها ادعا میکردن ابرقدرت هستند؛ حالا دارن با فلاکت تحقیر میشن و مثل خری که تو گل گیر کرده دست و پا میزنن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس