آمد نیوز

شناسایی و تکمیل اطلاعات خبرنگاران دارای زمینه همکاری و خبرنگاران نزدیک به عناصر فتنه ۸۸وتشکیل شبکه جمع آوری اطلاعات توسط آنها؛ همچنین نویسندگان و هنرمندان دارای زمینه‌های مشابه از اقدامات آمدنیوز است.

به گزارش مشرق، در شماره‌های پیشینِ سلسله گزارش‌های ترمینولوژی اجساد، سایه‌ها، روح الله زم ، 9 دلیل یا سند غیر قابل انکار یا شاهد و قرینه دال بر ارتباط مستقیم روح‌الله زم و تیم بدنام آمدنیوز (سعودنیوز) با سرویس‌های جاسوسی موساد و میت و قبیله آل سعود ارائه شد.

همچنین ارتباط آنها با سازمان منافقین و سرویس‌ جاسوسی فرانسه و دریافت مقرری ماهانه از طریق اردشیر امیر ارجمند ( مشاور پاریس‌نشین یکی از سران فتنه 88 و برادر یکی از سران سازمان منافقین مستقر در پاریس) و ارتباط با MI6 انگلیس توسط شبکه‌ای از عوامل بی‌بی‌سی فارسی، به ویژه باقر معین و بهروز آفاق و علی اصغر رمضانپور عرضه شد.

علاوه بر آن ارتباط آن "محله بدنام" با ورشکستگان موسوم به اصلاح‌طلب "مامور به فعالیت در خارج از کشور" و فراریان فتنه آمریکایی – انگلیسی 88 از مجرای محمد تقی کروبی (فرزند لندن‌نشین یکی دیگر از سران فتنه و از حقوق‌دهندگان به زم ) مورد بحث قرار گرفت.

البته توضیحات و مستندات ما مقید به محدوده‌ای است که می‌توانیم منتشر کنیم. اذعان داریم که به همه اطلاعات موجود پیرامون "محله بدنام آمدنیوز" دسترسی نداریم و از مجموعه اطلاعاتی هم که با زحمت فراوان کسب می‌کنیم، فشار مصلحت سنجی‌های قابل درک و غیرقابل درک، مزید بر علت است؛ چنانکه طولانی‌تر شدن فاصله زمانی بین گزارشهای هفتم و هشتم نیز به همین دلایل بود...

نهمین دلیل از دلایل آلودگی وحشتناک تیم بدنام سعودنیوز که در شماره پیشین مورد بحث قرار گرفت، به دو محور از مأموریت‌های اطلاعاتی محوله به آن تیم فاسد اشاره داشت: کسب اطلاعات پیرامون نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمع آوری اطلاعات در مورد اقلیت‌های دینی، مذهبی و قومی ایران که به "حسن- ی" واگذار شده بود.

در گزارش حاضر، بخشی دیگر از "لیست نیازمندی‌های اطلاعاتی" ابلاغ شده توسط زم به همکاران و مرتبطین داخلی‌اش مورد اشاره قرار می گیرد:

محور سوم از لیست نیازمندی‌های اطلاعاتی زم : هرگونه اطلاعات ، سند، مدرک، تصویر و ... از نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی کشور در ایفای این مأموریت ، روح الله زم چنان حریص است که به مرتبطین خود ابلاغ می نماید:" کاری به اهمیت خبر و فایده آن نداشته باشید. اهمیت را ما تشخیص می‌دهیم. لازم نیست صددرصدِ آن واقعیت داشته باشد؛ در حد یک سرنخ یا اینکه حتی خبر شما بتواند فقط ایده‌ای بدهد، کافی است؛ بقیه را ما تکمیل (بخوانید داستان سرایی و جعل) می کنیم... "

اینگونه است که آن معتاد توهم زده به قصد جمع آوری اطلاعات استراتژیک نظامی کشور وارد می شود؛ اما وقتی به چنان اطلاعاتی دسترسی پیدا نمی کند، هر کامیون سبزرنگی را در خیابان ببیند، آن را "حامل موشک" تلقی می کند و کانتینر سبزرنگی که ممکن است حامل پفک باشد را "موشک و ادوات و تجهیزات نظامی سپاه پاسداران " تلقی می کند! نمونه اش تصویر ذیل است که آن را روی کانال سعودنیوز قرار می‌دهد و ذیل آن می‌نویسد :"انتقال تجهیزات و ادوات نظامی از سوی سپاه به پادگان موشکی..."

چهارمین محور: جمع آوری اطلاعات پیرامون دیدگاه دستگاه‌های مختلف کشور و جریان‌های سیاسی و محافل علمی و نخبگان و افکار عمومی نسبت به ضرورت یا عدم ضرورت ادامه فعالیت‌های هسته‌ای کشور و در مورد موافقتنامه برجام بویژه "سرنوشت دانشمندان جوانی که پس از برجام به کار آنها پایان داده شد!"

پنجمین محور: جمع آوری مستمر اطلاعات پیرامون نارضایتی اجتماعی و قضاوت افکار عمومی نسبت به نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور، اعم از نارضایتی مسئولین رده‌های مختلف یا مردم از عملکرد آنها  همراه با مشخص کردن میزان و دلایل نارضایتی و انعکاس به روح الله زم.

ششمین محور: کسب اطلاعات پیرامون روش‌های دور زدن تحریم با اتکاءِ خاص بر عملکرد نیروهای نظامی و با  توجه ویژه به عملکرد مناطق آزاد کشور و نیز وضعیت صادرات و واردات کالاهای تعریف شده توسط تحریم کنندگان(!)

هفتمین محور: کسب هرگونه اطلاعات پیرامون صنایع خاص ( تعریف شده توسط سرویس‌های جاسوسی مذکور) با توجه ویژه به صنایع نظامی ، موشکی و صنایعی که می‌تواند کاربرد نظامی داشته باشد.

هشتمین محور: شناسایی و تکمیل اطلاعات پیرامون خبرنگاران دارای زمینه همکاری و خبرنگاران نزدیک به عناصر فتنه 88 و تشکیل شبکه جمع آوری اطلاعات توسط آنها؛ همچنین پیرامون نویسندگان و هنرمندانی که دارای زمینه‌های مشابه هستند.

نهمین محور: جمع آوری و تکمیل اطلاعاتی پیرامون آقازاده‌هایی که زمینه نارضایتی از نظام دارند. همچنین آقازاده‌های منتقدِ وضع موجود و آقازاده‌های دارای گرایش به سران فتنه 88 .

دهمین محور: جمع آوری اطلاعات پیرامون شخصیت‌ها و مشاهیری که پتانسیل ایفای نقش اپوزیسیون نظام را دارا هستند ، بویژه برخی ورشکستگان موسوم به اصلاح طلب و عناصر فتنه و برخی مسئولین سابق که به نظام پشت کرده‌اند و عناصری از این قبیل.

محورهای یاد شده صرفاً بخشی از لیست نیازمندی‌های سازمان‌های جاسوسی بیگانه هستند که تاکنون کشف شده یا امکان انتشار آنها را پیدا کرده‌ایم و اطلاع موثق داریم که محورهای جاسوسی ابلاغ شده تیم فاسد آمدنیوز به شبکه همکاران و مرتبطین داخلی و مستقر در خارج، بسیار بیشتر از موارد مطروحه است.

دهمین دلیل عملگی تیم فاسد آمدنیوز برای سازمان‌های جاسوسی بیگانه، استفاده روح الله زم و بابک اجلالی از کثیف‌ترین روش‌هایی است که سرویس‌های جاسوسی بدنام‌ترین کشورهای جهان از آنها استفاده می‌کنند و به عوامل خود، بهره‌برداری از چنین روش‌های غیر انسانی را آموزش می‌دهند؛ شیوه شنیعی که روح‌الله زم از آن به "اعزام پرستو" یاد می‌کند و با استفاده از " گله چند کاره‌ها" (تعبیری که زم و اجلالی برای همکاران و مرتبطین مونث خود بکار می برند) و فرستادن طعمه‌ها به سوی افراد هدف، از سویی به جمع آوری اطلاعات برای سازمان‌های جاسوسی مورد نظر می‌پردازند و ازسوی دیگر با تهیه عکس و فیلم از قربانی‌های خویش در شرایط و حالات نامناسب، ابزار فشاری علیه آنها در اختیار می‌گیرند!

اما بخش دردناکتر داستان آن است که با توجه به لمپنیزم افسارگسیخته حاکم بر روح الله زم، او در جلسات و محافل شرب خمر و مصرف مواد مخدر، معمولاً نام زنان جوانی از همکارانش که به تعبیر او "نقش پرستو" را ایفا می‌کنند، افشاء می‌نماید! به همین جهت در حلقه اطرافیان او دست کم چهار تن از این زنان، کاملا معروف شده و حتی برخی مرتبطین داخلی نیز آنها را می شناسند و برای مقاصد غیر اخلاقی به آنها مراجعه می‌کنند و در صورت عدم تمکین، تهدید به افشای عمومی (در فضای مجازی و ...) می‌شوند.

اطلاعات موثقی حاکی است که عرصه بر برخی از آن زنان چنان تنگ شده که یکی از آنها به مرحله خود کشی رسیده بود و یکی دیگر برای فرار از فضای دوزخی که گریبانگیرش شده بود، ضمن جدایی از باند کثیف روح الله زم به کشوری در حاشیه خلیج فارس مهاجرت کرد  و به شغل نازل و نامناسبی تن داد تا صرفاً در دسترس زم و تیمش نباشد!

یازدهمین مستند دلالت‌کننده بر بردگی روح‌الله زم و تیم فاسد آمدنیوز برای شرکت سهامی سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروهک‌ها، انجام عملیات روانی و حملات رسانه‌ای شدید و پرحجم علیه کسانی است که سرویس‌های مذکور تعیین می‌کنند یا علیه افرادی که به درخواست همکاری آن سرویس‌ها پاسخ منفی داده‌اند.

بررسی اجمالی لیست افرادی که تیم منحرف آمدنیوز آنها را آماج تهمت و دشنام قرار می‌دهد، نتایج جالبی بدست می‌دهد. بطور کلی این باند غالباً دو تیپ از افراد را مورد حمله قرار می‌دهند: دسته اول (که اکثریت را تشکیل می‌دهند) افراد و مسئولین موجه و انقلابی و پاکدست و امتحان‌پس‌داده نظام هستند که آماج نیش عقربی به نام روح‌الله زم قرار می‌گیرند. و اما دسته دوم که تعداد کمتری را شامل می‌شود، افرادی هستند خارج از دایره شخصیت‌ها و مسئولین کشور و منسوبین آنها و نظام؛ چنانکه در وهله اول، چرایی حملات و سمپاشی های باند زم علیه آنها کلاً نامشخص و بعضاً عجیب می‌نماید.

حتی برخی از مرتبطین و همکاران سابق زم نقل می‌کنند که وقتی علت سمپاشی علیه این دسته از افراد را از او جویا می‌شدند، پاسخ می‌داده که «بعداً مطلع می‌شویم!» یعنی خودش نیز علت را نمی‌دانسته!) شنیده شده است که تعدادی دستگاه‌های امنیتی کشور، مصادیق بسیار جالب و گویایی از این ماجرا را مستند کرده‌اند؛ بدین ترتیب که برخی از افرادی که به درخواست همکاری سرویس‌های جاسوسی بیگانه پاسخ منفی داده‌اند، بلافاصله موضوع را به دستگاه‌های امنیتی کشور گزارش کرده‌اند و پس از چندی نیز حملات و اتهام‌زنی تیم فاسد آمدنیوز علیه این افراد شروع شده و دستگاه‌های امنیتی کشور، مجازات آن افراد از طریق سایت و کانال آمدنیوز و شرکایش را دیده و مستند کرده‌اند.

با توجه به دادوستد برخی رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی با گروه منحرف آمدنیوز، غالباً ادامه خط تهاجمی آن تیم به رسانه‌های مذکور نیز سرایت می‌کند و البته این رویه، می‌تواند به‌عنوان قرینه‌ای دال بر شریک جرم بودن زنجیره‌ای‌ها، مدنظر دستگاه‌های قضایی و امنیتی کشور قرار گیرد تا هم سرویس‌های اطلاعاتی مذکور و بردگانشان بدانند که این شیوه‌ها، سوخته و فاقد اثر شده و هم قربانیان این قبیل عملیات روانی بدانند که نباید مغلوب چنین فضاسازی‌هایی بشوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    12 2
    ملت ایران روی امدنیوز و هرچه آقازاده ناخلف و فتنه گر و دزد است سیفون میکشد
  • رضا IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    3 1
    خوش تر شد قصه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس