کد خبر 755228
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
ترافیک سنگین

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای استان به‌صورت سنگین است.

به گزارش مشرق، علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده مرزن‌آباد به کرج محور کندوان به‌صورت سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محدود نارنجستان، شنگول‌ده،تونل تکاور و سه‌راه چلاو محور هراز، اضافه کرد: همچنین آمد و شد خودروها در محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: وضعیت ترافیک در محور کیاسر نیز به‌صورت سنگین است.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اشاره کرد و افزود: یک‌طرفه بودن محور کندوان تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

قدمی تصریح کرد: ممنوع بودن تردد  انواع کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امشب از محور هراز و همچنین ممنوعیت تردد انواع تریلی تا ساعت 24 امشب از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ادامه دارد.

وی بیان کرد: توصیه پلیس به مسافران این است که در روزهای تعطیل و پایان هفته در صورت امکان محور سوادکوه را برای سفر انتخاب کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته چند مورد تصادف عابران پیاده در محورهای استان گزارش شده که لازم است رانندگان به حضور عابران در طول و عرض و حاشیه راه‌ها توجه کنند.

قدمی یادآور شد: موضوعی دیگر توجه رانندگان به تابلوها است که می‌توانند با توجه به این تابلوها و رعایت هشدارها سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس