کد خبر 754993
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
چمران

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی از اصلاحات ساختاری در این جبهه با هدف گسترده‌تر شدن فعالیتش خبر داد و گفت: کار جبهه مردمی تازه شروع شده است.

به گزارش مشرق، مهدی چمران عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مردمی تشکلی مردم نهاد است که فعالیت‌هایش منحصر در انتخابات نیست، گفت: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، اعضای شورای مرکزی و هیئت رئیسه جبهه مردمی چند جلسه برگزار کرده و درباره مسائل مختلف از قبیل نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت‌وگو کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی در آینده اصلاحات ساختاری خواهد داشت، افزود: یکی از اصلاحات لازم و قطعی، جوان‌گرایی در جبهه مردمی است. ما به دنبال جوان‌گرایی در جبهه مردمی هستیم و این مهم را قطعاً عملی خواهیم کرد.

چمران با تاکید بر اینکه جبهه مردمی برای انتخابات ریاست‌جمهوی تشکیل نشده بود، گفت: هدف ما همبستگی و انسجام میان نیروهای انقلاب بود که توانستیم تا حد زیادی به این هدف‌مان برسیم، منتهی کار ما تازه شروع شده و همبستگی و اتحاد نیروهای انقلاب باید بیش از پیش ادامه داشته باشد؛ جبهه مردمی یک جبهه فراگیر و فراجناحی است و لذا قصد داریم از همه ظرفیت‌های ممکن برای دفاع از انقلاب اسلامی و حقوق مردم استفاده کنیم و طبیعی است از ظرفیت‌های شخصیت‌هایی چون آقای قالیباف و آقای رئیسی و دیگر کسانی که در مظان کاندیداتوری بودند، استفاده خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان گفت: جبهه مردمی به عنوان یک جبهه مردمی فعالیت خود را گسترده‌تر از پیش خواهد کرد تا حضور و نقش مردم در مدیریت کشور بیش از پیش شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    0 0
    حیف که دیگه افرادی مثل دکتر چمران و ..... پیدا نمیشه. این دوره و زمونه افرادی مثل ایشون نیازه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس