کد خبر 754817
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
آتش سوزی در فاز 12 پارس جنوبی

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی حریق بخش اداری فاز ۱۲ پارس جنوبی به طور کامل اطفاء شد.

 به گزارش مشرق، بهرام دشتی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه، با بیان اینکه نیروهای امدادی و آتش‌نشانان در شبانه‌روز آماده‌باش هستند اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با در اختیار داشتن نیروهای زبده، خبره و متخصص و تجهیزات مدرن آماده خدمات رسانی در هر زمان هستند.

وی از آتش‌سوزی در  بخش اداری فاز ۱۲ پارس جنوبی خبرداد و گفت:  این حریق که صبح امروز آغاز شده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی به طور کامل اطفا شد.

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه آتش سوزی در بخش اداری JV فاز ۱۲ پارس جنوبی رخ داد افزود: این حریق ساعت ۱۰:۱۵ صبح  امروز آغاز که بخشی از  این واحد دچار حریق شد.

دشتی‌نژاد بیان کرد: با حضور بموقع نیروهای امدادی و آتش نشانی منطقه ویژه پارس جنوبی، عملیات اطفاء کامل حریق در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با اطفاء کامل حریق هم اینک فعالیت‌های عادی در بخش اداری، مهندسی و تاسیساتی فاز ۱۲ پارس جنوبی در حال انجام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس