مشهدی

کمدین سابق برنامه "خندوانه" با اشاره به احتمال حضور دوباره خود دربرنامه "خندوانه" در صورت فراغت از کار، برای استقبال خوب از سریال "سفردر خانه" با پخش از شبکه نسیم ابراز امیدواری کرد.

به گزارش مشرق، علی مسعودی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: چند روزی است که از آغاز بازی‌ام در سریال "سفر در خانه" سپری می‌شود. فیلمنامه این مجموعه را هم خودم به رشته نگارش درآورده‌ام.وی ادامه داد: در سریال " سفر در خانه" در کنار هنرمندانی مانند امیر نوری، علی سلیمانی، حسن پور شیرازی، شهرزاد کمال زاده با حضور نسرین مقانلو به ایفای نقش می‌پردازم.

مسعودی تصریح کرد: در "سفردر خانه" نقش یک  جوان مشهدی به نام اکبر را بازی می‌کنم که به واسطه آشنایی با یک خانواده که حسن پورشیرازی پدر آن است، به دختر خانواده علاقمند می شود و در ادامه اتفاق‌های دیگری به وقوع می‌پیوندد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: امیدوارم سریال "سفر در خانه" که قرار است از شبکه نسیم روی آنتن برود، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شود. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "آرماندو" نیز این روزها به پایان می‌رسد.

این کمدین سابق برنامه "خندوانه" خاطرنشان کرد: آخرین مرتبه‌ای که به عنوان کمدین در "خندوانه" برنامه اجرا کردم اوایل اردیبهشت ماه بود و به دلیل اینکه درگیر ضبط سریال هستم فرصت حضور در این برنامه را ندارم اما در صورت فراهم شدن فرصت لازم، دوباره در این برنامه حضور پیدا می‌کنم.

گفتنی است، علی مسعودی در دو فصل قبلی برنامه تلویزیونی "خندوانه" به عنوان کمدین به اجرای برنامه پرداخت که اجرای او با استقبال بسیار خوبی از سوی بیننده‌های تلویزیون رو به رو شد و به دلیل آرای بسیاری که از سوی مردم به دست آورد توانست به مراحل نهایی راه پیدا کند.

این هنرمند همچنین به تازگی بازی در فیلم سینمایی " ما خیلی باحالیم" به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف را به پایان رسانده است. در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون مهران غفوریان ، نیوشا ضیغمی ، مجید صالحی، خشایار راد، مهران رجبی و بهنوش بختیاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس