کد خبر 753890
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
آتنا اصلانی

دادستان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی گفت: پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است و در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی اظهار کرد: پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است و در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد حدود یک ماهه قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا اینکه دو روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی  که بازداشت شده بود، پیدا شد.  متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

 حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در یکصدو چهاردهمین نشست خبری خود به پرونده قتل آتنا اصلانی اشاره کرد و گفت: در همان لحظه که اعلام شد این دختربچه مفقود شده، همه مسئولان استانی با جدیت تمام از جمله نیروی انتظامی، نیروهای امدادی و هلال احمر و ودادستانی و سایر دستگاه‌ها بلافاصله وارد کار می‌شوند و همه بررسی‌ها و بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود؛ در نتیجه به افرادی مظنون می‌شوند؛ از جمله به فردی که اکنون در بازداشت است و براساس قرائن و شواهدی این فرد را تحت تعقیب قرار می‌دهند. بر اساس گزارش دادستانی این فرد در ابتدای بازداشت که هنوز به قتل اعتراف نکرده بود، به همسر خود پیغام می‌دهد که مقداری مواد مخدر را در یک قسمت از محل مسکونی مخفی کرده‌ام که آن‌ها را جابجا کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: همسر وی نسبت به این موضوع نگران می‌شود و موضوع را اطلاع می‌دهد که بلافاصله پس از آنکه برای بررسی می‌روند، به جنازه می‌رسند و به این ترتیب مسئله دنبال می‌شود. دستگاه قضایی استان با تمام جدیت از لحظه اول پیگیر موضوع بوده و ریاست محترم قوه قضائیه نیز تأکید کردند که هرچه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی شود.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: در اثنای رسیدگی به این قتل فجیع و دلخراش، متهم به یک مورد دیگر اعتراف می‌کند که من مدت‌ها قبل هم خانم دیگری را به قتل رسانده‌ام و مثلاً در فلان قسمت در چاهی جنازه وی را رها کرده‌ام که با همه تحقیقاتی که انجام شده، هنوز آثاری از آن جسد (تا زمانی‌که حداقل این گزارش را دادستان به من داده) کشف نشده است. البته، چون این مسئله هم مهم است و هم حق‌الله و هم حق‌الناس محسوب می‌شود، موضوع در حال پیگیری است؛ اما به غیر از اعتراف خود این فرد هنوز اسناد و مدارک و آثاری از آن جسد در آن محوطه‌ای که وی گفته، پیدا نشده است؛ که اگر چنانچه تکلیف این موضو ع روشن شود هرچه سریع‌تر به این پرونده نیز رسیدگی می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    4 0
    شایدهم‌برای‌فرارازمجازات‌تاخیرکاراین‌ادعاروکرده‌،ظاهرا‌که حسابی‌بانقشه‌وبرنامه‌ریزی‌کارکرده‌.حتی‌طلاهارومخفی‌کرده بود
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    2 1
    دادستانی باید آشکارتر اطلاع رسانی کند تا جنبه آموزشی برای والدین داشته باشد چرا تاکید نمی کنند روابط آتنا و پدرش با این مرد شیاد صمیمی بوده و... ؛ سانسور کردن برخی چیزها موجب میشود از حوادث مشابه نشود پیشگیری کرد ؛
  • نگار IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    1 0
    چرا اعدامش نمی کنید.چرامراحل طی پرونده های قتل درایران اینقدرطولانی است؟قاتل ستایش هم هنوزاعدام نشده ؟ چرا؟؟؟؟
  • امیر IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    0 0
    آخه فرق انسان با حیوان چیه؟ من خودم پدر خانواده ام. مگه کم داریم مردای با غیرتی که کمرشون زیر بار سختی روزگار خم شده ولی حتی فکر دزدیدن اموال مردم رو هم نمیکنند چه برسه به این جنایت در قبال بچه بی دفاع... این آدمهای پلید رو نباس اعدام کرد باید قطع نخاعشون کنن بزارن مثه حیوون رو ویلچر تا آخر عمر عذاب بکشن تا بمیرن. اینجوری دل اون مادر و پدر هم آرومتر میشه.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    0 0
    به نظر من این فیلمش که میگه من سه تا قتل انجام دادم این میخواد همه رو دور بزنه احتمالا میخواد حکمش دیر تر بشه شایدم میخواد خودش خودشو بکشه سر کار گذاشته به نظر من دنبال فرصت قاتل اتنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس