سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و خیزش نسل جدید فلسطین با تکیه بر گزینه مقاومت را کابوس صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش مشرق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و خیزش نسل جدید فلسطین با تکیه بر گزینه مقاومت را کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدامات تجاوزگرانه و جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی که پس از عملیات شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی در 14 جولای شدت یافته است، بیانگر وحشت و هراس صهیونیست‌ها از شکل‌گیری انتفاضه نوین و عمق یافتن مبارزه ملت فلسطین به متن جوانان و نوجوانان فلسطینی و ارتقای ظرفیت مقاومت ضدصهیونیستی است.

این بیانیه می‌افزاید: اقدامات رژیم صهیونیستی در هتک حرمت ارزش‌های مقدس مسلمانان و تعرض به مسجد الاقصی که با استقرار تجهیزات نظامی و گیت‌های امنیتی گسترده در قدس و اعمال محدودیت‌ها و سختی‌های بی‌سابقه برای ورود نمازگزاران وارد مرحله جدیدی شده است، محکوم به شکست بوده و هرگز پروژه یهودی‌سازی قدس را به فرجام خود نخواهد رساند.

این بیانیه اقدام اخیر رژیم صهیونیستی را تلاش برای اعمال حاکمیت شیطانی اسرائیل بر مسجد الاقصی توصیف و تصریح کرده است: پیامدها و تبعات این اقدام و توطئه خطرناک دامان سکوت کنندگان در کشورهای اسلامی و نیز مدعیان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی را خواهد گرفت و عقوبت سختی را برای آنان متصور می‌سازد.

این بیانیه تأکید کرده است: امروز کاغذی که بر روی آن نقشه رژیم صهیونیستی از "نیل تا فرات" طراحی شده بود با اراده مردم فلسطین و هوشمندی و هوشیاری مردم منطقه، به زباله‌دان تاریخ رهنمون شده است و در یک صحنه معکوس، صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن را به نظاره جلوه‌ای جدید از مقاومت ضدصهیونیستی از نیل تا فرات و بلکه در پهنای جهان نشانده است.

این بیانیه با تأکید بر ضرورت رمزگشایی از تشدید حملات و تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تصریح کرده است: ملت ایران با تأسی به گفتمان و وصایای جاودان حضرت امام(ره) و راهبردها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هرگز اجازه نخواهد داد مسئله فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شود و امت اسلامی به‌رغم مواجهه با جنگ‌های نیابتی و تروریستی منطقه، لحظه‌ای از موضوع فلسطین غفلت نکرده و جهانی‌سازی اعتراض به اقدام اخیر صهیونیست‌ها را برای سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی به‌اصطلاح اسلامی و حقوق بشری یک وظیفه تعطیل‌ناپذیر می‌داند.

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سکوت مجامع جهانی حقوق بشری و سران برخی کشورهای عربی، با تأکید بر لزوم شکل‌گیری موج حمایتی جدید در حمایت از انتفاضه نوین فلسطین آورده است: خیزش جدید فلسطین که با تکیه بر گزینه مقاومت و میدان‌داری جوانان و نوجوانان مبارز و انقلابی فلسطینی کابوس صهیونیست‌ها و حامیان غاصبان قدس شریف شده است، رؤیای تثبیت اسرائیل و یهودی‌سازی قدس را باطل کرده و با گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین با پیوستن کرانه باختری به صفوف مقاومت، معادله به‌نفع مقاومت فلسطین تغییر یافته است.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: با قاطعیت می‌توان گفت این حضور جانانه و معنادار، تبلور همان راهبرد "مقاومت همه‌جانبه جهان اسلام" علیه صهیونیست‌ها بوده و "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" به‌عنوان یکی از حامیان اصلی و راهبردی "انتفاضه فلسطین"، اراده  همه مجاهدان "طریق القدس" را می‌ستاید و در حمایت از آنان ذره‌ای دریغ نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    32 1
    مرگ بر ابلیس
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    7 1
    بیانیه خیلی خوبی بود.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    8 0
    درود بر غیور مردان سپاه جهانی قدس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس