کد خبر 753492
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
یوسف گمشده

زن میانسال که کودک سه ساله را ربوده بود،شب گذشته کودک 3 ساله را تحویل کلانتری 128 تهران نو داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۹:۳۰ روز 27 تیرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فقدان پسربچه‌ای 3.5 ساله به نام یوسف به کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری در محل فقدان کودک در خیابان ایران مهر، پدر و مادر یوسف در اظهارات خود عنوان داشتند: برای میهمانی به خانه‌ یکی از بستگان خود در خیابان ایران مهر آمدیم؛ حدود ۱۹ساعت، یوسف به تنهایی و در حالی که کلاه نقابدار قرمز (طرح مرد عنکبوتی) به سر داشت، از خانه خارج شد؛ چند دقیقه‌ای از خارج شدن یوسف نگذشته بود که به دنبال آوردنش از خانه خارج شدیم، اما او را پیدا نکردیم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی کودک" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر ده‌ها دوربین مداربسته متعلق به مراکز تجاری و شعبات بانکی در محدوده محل فقدان یوسف، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر خانم حدودا ۴۰ ساله‌ای ملبس به مانتو مشکی و  عینک آفتابی شدند که اقدام به تعقیب کودک فقدانی کرده بود؛ در بررسی دقیق‌تر تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این خانم پس از تعقیب چند صد متری و در حالی که کسی مراقب یوسف نبوده، دست او را گرفته و در خلاف جهت مسیر منتهی به محل سکونت بستگان یوسف، به همراه کودک محل را ترک کرده است.

جزئیات جدید از ربودن یوسف کودک سه ساله+ عکس زن کودک ربا

همزمان با اقدامات پلیسی، خانواده فقدانی و بستگان آن‌ها نیز تصاویر فقدانی را به همراه شماره تماس خود در محدوده محل ربوده شدن یوسف اطلاع رسانی کرده بودند؛ ساعت20 روز گذشته خانم ناشناسی طی تماس با خانواده‌ یوسف، به آن‌ها اعلام کرد که یوسف نزد اوست و او قصد بازگرداندن کودک را دارد که بلافاصله موضوع از طریق خانواده‌ کودک به پلیس اطلاع داده شد. سرانجام با شناسایی محل تردد زن ناشناس در خیابان دماوند – محدوده اتوبان امام علی (ع)، این خانم ناشناس در حالی که یوسف را همراه خود داشت  شناسایی، دستگیر و یوسف نیز سالم به خانواده اش تحویل داده شد.

متهم در اظهارات اولیه مدعی شد: آن روز  برای انجام مصاحبه کاری به پاسداران رفته بودم. حدود ساعت ۱۹ در حال بازگشت به خانه بودم که طفل سه ساله را در حالی که داشت زیر ماشین می‌رفت، آواره و سرگردان پیدا کردم. فقط به قصد اینکه پدر و مادرش پیدا شده و او را تحویل بدهم و بلایی سر بچه نیاید، او را با خودم بردم. در آن لحظه به عقل من نرسید که به پلیس اطلاع دهم. ولی پس از آن منتظر پیدا شدن پدر و مادرش بودم تا اینکه به محض پیدا شدن پدر و مادر بچه، تصمیم گرفتم تا او را تحویل بدهم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده صبح امروز برای صدور قرار قانونی روانه دادسرای امور جنایی شد.

جزئیات جدید از ربودن یوسف کودک سه ساله+ عکس زن کودک ربا

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    17 10
    حالا یک نفر آمده کار خیر بکند او را هم مجازات بکنید.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      14 2
      احمق جان بعد از گذشت نزدیک به یک هفته بچه را تحویل داده بعد میگی میخواسته کار خیر کنه!؟
    • حامد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      5 1
      این بابا اومده بچه دزدی کنه بعد اخبار مربوط به اعدام قاتل اتنا را که شنیده ترسیده و بچه را پس آورده .خیلی تابلو هستش.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    6 1
    دیروز دربازاربودم یک خانمی که یک کودک دربغلش و یکی دیگر همراهش بود به همراه مردی که همسرش بود با یک دختربچه ی 4ساله حرف میزدن که منم ایستادم ببینم چی میگن چون دخترگریه میکرد ..خانم گفت گم شده میخوام به مادرش برسونم ..من کیف همراه دختررابازکردم پرازلاک و لوازم آرایش بود!!!_درکیف یک دختربچه _چندقدم همراهی کردم بعد رفتم و دیگرنمیدانم چه برسردخترک آمد امیدوارم مادران سهل انگار بیشترمراقب باشن..
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      18 1
      با این وضعیت وظیفه شما تماس فورسی با پلیس 110 بود. به آن خانم هم باید می گفتید اسم بچه و نام پدر و مادرش چیست؟ بعد هم با هم به نزدیکترین کلانتری می رفتید. اگر آن زن مقاومت می کرد یعنی بچه دزد است. پس شما کوتاهی کرده اید. همین حالا به پلیس صد بزرنید و زمان و مکان حادثه و مشاهدات خود را از آن زن نظیر لباس و قیافه و امثال آن بیان بکنید.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      7 3
      آیاشما تضمین میکنید پلیس مرابازداشت نکند که همین الان زنگ بزنم !!!بنده خودم اینقدرترسیده بودم که فقط اندام زن یادمه نه قیافه و مدل لباسش...انشاءالله بچه دزدنبود چون دوتا بچه ی دیگر هم همراهش بود..دریک جای شلوغ نزدیک آزمایشگاه این اتفاق افتاده ..
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      5 1
      بنده خدا، فوقش هم یکروز بازداشت بشی و چند تا سؤال جواب دی. نمی خورنت که! نجات یک انسان مساله بدیهی و حیاتیه! با انشاء الله گربه است که رفع تکلیف نمی شی!
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      2 0
      جناب 1549 برای خودم سابقه درست کنم بخاطر یک مادر سهل انگاری که بجای آدرس و شماره موبایل لاک . مداد و ریمل در کیف دخترش گذاشته ..بازداشت بشم باید جوابگوی کل کودکان ربوده شده ی استان باشم ..درضمن شما ناراحت نشید دوساعت دیگه به همان مکان خواهم رفت و اگر آگهی از آن دختر بود تماس میگیرم فعلا" درشهرخبری نیست و من بر بلواراه بندازم ..
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      0 0
      بعدازظهر به همان مکان رفتم واز نگهبان ساختمانی که شاهد بود و حتی من دیروز از نگهبان پرسیدم مادراین دخترراندیدی؟نگهبان گفت بدید من ببرمش بالا به بیمارا نشونش بدم که من نزاشتم گفتم نه ...امروز نگهبان به من گفت: آره برگشتی گفتی نه به این ندش ..ادامه داد خوب کاری کردی نباید اعتماد کرد مگراون قاتل آتنا نبود !!گفت پدرومادرش بیمارهمین ساختمان بودن و حالشون خیلی بد شد ولی بالاخره دختررو پیداکردن ...خیالتون راحت شد؟؟!
  • رویا IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    9 4
    بلافاصله باید کودک را به پلیس تحویل میداد ،،،،حق نداشت بچه ی مردم را به خانه ببرد ،،،، این زن باید مجازات شود
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    9 1
    یوسف گمگشته باز آید به کنعان غممخور ....کلبه احزان شود روزی گلستان غممخور
  • محمود IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    0 0
    فهمیده که شناسایی شده بچه رو برگردونده وگرنه مگه مرض داشتی که بچه ای که جلو خونه فامیلش بازی میکنهببریش خونه ت. حکم سه سال تا شش سال زندانی داره
  • حامد IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    0 0
    تواین موقع هاهمه میشن قاضی وکارشناس خواهشاحرف الکی نزنین سه سال حبس میگی یعنی چه توماجرابودی که میگی سه سال حبس واقعاتواین موقعاهمه کارشناس میشن بس کنین این حرفاچیه نظردرست بجاوسازنده بدین
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    0 0
    همه بچه های ما قربانی سهل انگاری ماخدمون میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس