صادقی

رضا صادقی در کنسرت تابستانی خود در حالی با بزرگداشت یاد شهدا و جانبازان روی صحنه رفت که کاوه یغمایی میهمان این هنرمند شد.

به گزارش مشرق، نخستین کنسرت رضا صادقی پس از انتشار آلبوم جدید «یعنی درد» با پخش تیزری از این آلبوم در حالی برگزار شد که دو گروه زهی به ارکستر این خواننده موسیقی پاپ پیوسته بودند.


این کنسرت که با کمترین میزان تأخیر نسبت به دیگر اجراها آغاز شد، آغازی هیجان انگیز داشت و قطعه «کلافه» به عنوان نخستین اثر اجرایی در این برنامه، شروعی متفاوت را برای این هنرمند و طرفدارانش رقم زد به گونه‌ای که هنگام نواختن نت‌های این اثر، مخاطبان به احترام رضا صادقی ایستادند و تا زمانی‌که او به طور کامل روی صحنه قرار بگیرد،این هنرمند را تشویق کردند.


رضا صادقی پس از اجرای نخستین قطعه در کنسرت تابستانی خود، گفت: نهایت سعادت یک هنرمند این است عزیزانی را در کنار خود داشته باشد که باعث افتخارش هستند.


وی ادامه داد: اگر در سرزمینمان صحنه‌ای برقرار است، به خاطر همه عزیزانی است که جان دادند تا ما جان بگیریم. یاد تمامی شهدا و جانبازان گرانقدر و همچنین هنرمندانی مانند ناصر عبدالهی و مرتضی پاشایی را گرامی می‌داریم.


این هنرمند در ادامه صحبت‌های خود از مخاطبان حاضر در سالن درخواست کرد که به احترام همه بزرگان و همچنین پدر و مادرانی که زینت‌بخش هر محفلی هستند، 20 ثانیه بایستند و تشویق کنند.


خواننده آلبوم «یعنی درد» اظهار کرد: همیشه زمانی که نوعی از موسیقی را گوش می‌دادم، افسوس می خوردم که چرا ما چنین سبکی را نداریم اما در حال حاضر خوشحالم که هنرمندی در این سبک، در کشورمان حضور دارد و به اجرای برنامه می‌پردازد.


این صحبت‌ها مقدمه‌ای بود تا رضا صادقی، کاوه یغمایی و نیلوفر فرزندشاد را به عنوان میهمان ویژه خود در کنسرت تابستانی‌اش معرفی کند.


خواننده قطعه «مشکی رنگ عشقه» در ادامه این برنامه با قدردانی از مخاطبانش به دلیل استقبال از آلبوم «یعنی درد»که یک ماه قبل منتشر شد، قطعه‌هایی را از جدیدترین آلبوم خود روی صحنه برد.


این هنرمند عرصه موسیقی پاپ در ادامه کنسرت تابستانی خود با اشاره به سه ستاره زندگی خود، گفت: ستاره‌های زیادی در زندگی خود دارم که اولین آن‌ها این است که دوستان بسیار خوبی مانند شما دارم.


وی همچنین یادآور شد: همچنین دو ستاره به نام‌های «تیارا» و «ویانا» دارم و سومین ستاره زندگی‌ام این است که بنده جنوبی‌ام و اهل بندرعباس هستم.


این هنرمند پیش از اجرای قطعه «مشکی رنگ عشقه» و زمانی‌که نخستین بخش‌های این اثر را با هوادارانش تمرین می‌کرد، یک مرتبه گفت: «قرمزته!» و این صحبت زمینه‌ای را برای تشویق طرفداران تیم پرسپولیس فراهم آورد چرا که شب گذشته بازی فوتبال بین پرسپولیس و نفت برگزار شد و پرسپولیس توانست برنده این بازی باشد.


«مشکی رنگ عشقه»، «چرا»، «روم نمیشه»، «بارون»، «همه چی خوبه با تو» و »وایسا دنیا» از جمله قطعه‌هایی بود که شب گذشته در این کنسرت اجرا شد.


کنسرت تیرماه رضا صادقی در دو نوبت و با استقبال پرشور طرفداران این خواننده به همت موسسه آوای هنر به مدیریت محمد جلیل‌پور و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس