کد خبر 752711
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
عروسک

قائم مقام شبکه کودک اعلام کرد روند تولید برنامه های فاخر عروسکی در این شبکه تلویزیونی با تاسیس گروه سیاستگذاری تولیدات عروسکی به زودی توسعه پیدا می کند.

به گزارش مشرق،‌ محمد میرکیانی قائم مقام شبکه کودک اعلام کرد که به منظور پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی و رسانه ای کودک٬ شورای سیاستگذاری آثار نمایشی فاخر عروسکی تاسیس می شود و روند تولید محصولات عروسکی در شبکه کودک تقویت خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی این شورا و دعوت از فعالان و تلاشگران نامدار حوزه عروسکی و همراهی جوانان خلاق این حوزه٬ تلاش خواهد شد در یک بازه زمانی تعریف شده مجموعه های جذاب و دیدنی برای کودکان ایرانی تولید شود. با تاسیس شورای سیاستگذاری تولیدات عروسکی تلاش خواهد شد فضایی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود و توجه به موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، مفاهیم تربیتی و ارزش های قومی و فرهنگی ایران به نحو مناسب تری در فرآیند تولید لحاظ شود.

میرکیانی یادآور شد: امروزه تولیدات عروسکی با اثرگذاری مناسب در شبکه های مختلف جهان تولید می شوند و ظرفیت موج آفرینی مناسبی برای رسانه ها دارند به همین دلیل تاسیس این شورا امکان استفاده بیشتر از ظرفیت عروسک در تولید برنامه های کودک را افزایش خواهد داد.

تولیدات عروسکی در شبکه های تلویزیونی جهان وزن بسیار قابل توجهی را به خود اختصاص می دهند و تجربه تولید محصولات تلویزیونی و سینمایی عروسکی در ایران و تولید برند در حوزه کودک در بخش عروسکی بسیار موفق بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس